Accepterad 1.SOSA | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.SOSA

Icke Medlem
Meddelanden
184
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199486135351/

Ditt Hex-ID: 11000015af2ec37

Vad är din discord tagg? blacky

Vem var det som bannade dig? Merov, fast han säger det var PANDAs beslut fast merov va delaktig

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-10-14 173349.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom dom kollade bara på mitt smeknamn och dom kollade inte på mitt riktiga dc namn så dom banna mig för att jag inte hade samma steam som jag hade på dc.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev sv bannad jag hoppade support sen skulle jag kolla hur länge det var kvar och det stod att jag var bannad då.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då jag var ch kollade på limpis stream där 320 gästade och jag frågade en fråga och det var "320 har en fråga du vet de där med att hålla samma dc namn som steam va händer om man har ett annat smeknamn på unive dcn fast man har inte det på steam följer man regeln eller inte?" han svarade kortfattat att smeknamn inte spelar roll och vad man heter i dc spelar roll. Vill även säga att jag förstår från staffs perspektiv fast jag hette samma dc som på steam(OBS MAN KAN ÄVEN SE PÅ DERAS BEVIS ATT MITT RIKTGA DC NAMN ÄR blacky100) egentligen så försvårar jag inte arbetet eftersom om man söker upp blacky så kommer jag upp eftersom jag heter blacky100 på dc. Fast om man söker upp det och jag inte kommer fram så försvårar jag arbetet det är hela principen med just den regeln.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja kommer tyvärr inte ihåg alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Asså aa inte ändrat mitt smeknamn borde ba låtit de va kvar skulle inte tro att de var en sån big deal.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aaa i efterhand

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja,jag fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka