Nekad Bobbilobbi1 | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pelle123421

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199164892312/

Ditt Hex-ID: steam:110000147cd2498

Vad är din discord tagg? Bobbilobbi1

Vem var det som bannade dig? det spelar ingen roll just nu för jag blevunbannad igår ur unive dcn igår av 320 men jag blev inte unbannad ur alla andra unive dcs som krim dc och allt sånt bara unive

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: ....png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? det spelar ingen roll just nu för jag blevunbannad igår ur unive dcn igår av 320 men jag blev inte unbannad ur alla andra unive dcs som krim dc och allt sånt bara unive

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det spelar ingen roll just nu för jag blevunbannad igår ur unive dcn igår av 320 men jag blev inte unbannad ur alla andra unive dcs som krim dc och allt sånt bara unive

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det spelar ingen roll just nu för jag blevunbannad igår ur unive dcn igår av 320 men jag blev inte unbannad ur alla andra unive dcs som krim dc och allt sånt bara unive

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det spelar ingen roll just nu för jag blevunbannad igår ur unive dcn igår av 320 men jag blev inte unbannad ur alla andra unive dcs som krim dc och allt sånt bara unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det spelar ingen roll just nu för jag blevunbannad igår ur unive dcn igår av 320 men jag blev inte unbannad ur alla andra unive dcs som krim dc och allt sånt bara unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? det spelar ingen roll just nu för jag blevunbannad igår ur unive dcn igår av 320 men jag blev inte unbannad ur alla andra unive dcs som krim dc och allt sånt bara unive

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag försåt det upp till 100%

jag är unbannad ur resten av alla unives dcs nu men är osäker om jag är unbannad ur krim dcn bara för jag har inte tillgång ditt för att kolla om jag fof är bannad där

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka