Nekad Blacky100. | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cognac.spillaaa

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
2
Länk till din steam profil: dc bannad

Ditt Hex-ID: dc ban

Vad är din discord tagg? är bannad på 2 konton blacky100 och 1.sst.

Vem var det som bannade dig? Oklart, fick ej någon info om vem som dc banna mig

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-26 055804.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag var bannad innan fast är nu unbannad ingame söker endast unban på discord eftersom jag ej blivit unbannad där

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Är endast dc bannad för tillfället vill gärna rpa igen fast jag måste vara med dcn för det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Vet ej är endast bara bannad på dc och är unbannad ingame.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dc ban har jag ej blivit förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte riktigt är unbannad ig fast it på dc

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, är nu tillbaks och vill gärna bli medlem och köra på mitt vanliga konto

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Vill gärna tacka för chansen av unban ingame, efter cirka 5 månader har jag verkligen fått en chans du förstår nog inte glädjen jag kände så fort jag kunde komma in. Detta kom som en choch jag bara testade eftersom jag var på resa 1 månad.

Jag ska nu visa dig att jag verkligen kan rpa, jag vet att ord är bara ord. Fast jag ska påriktigt visa att mina handlingar kommer bevisa att jag kan rpa

Fast tack igen för chansen av unban ig uppskattar det så hemskt mycket.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka