Accepterad 1.Rajan | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Rajan

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199195245201/

Ditt Hex-ID: 1100001499c4a91

Vad är din discord tagg? 1.Rajan #5800

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming, FailRP, Sunförnuft, krockar med bil RPar inte på skador, och kör med förstörd däck. Går ut om: 1 dagar 4 timmar 56 minuter Placerad av: BubbleGum

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom han kanske trodde att vi inte rpa på skador samt han att han ksk trodde att vi samvetet körde utan ett hjul

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Eftersom vi hade rymt från polisen sen följer nästan 5 polis bilar efter oss sen krocka vi och vi rpa på det men bubblegum som banna mig hörde inte det bara men kan höra på klipp att vi rpa sen gick vårt däck av men vi märkte inte det efter 10 sek märkte vi det och jag och min vän hoppa ut från bilen sen vart jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga så men från hans perspektiv så förstår jag ändå varför han skulle banna oss
Hane en bra helper dessutom

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Geonom att inte göra samma misstag 2 gånger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte direkt kanske vara mer samveten på vad som händer till e.x när en bil håller på gå sönder (hjul)

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag ju!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

jag kommer att acceptera denna, jag vill inte att ni har låg RP nivå igen, krockar ni med en bil så ska ni rpa på skador, speciellt när det är hårda krock.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka