Antagen 1.Dispatch | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.dispatch

Icke Medlem
Meddelanden
135
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Ian

Vad heter du på discord? 1.dispatch

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016efa21f3

Ange ditt födelsedatum 17 Mars 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Varje dag - 08-03

Hur länge har du varit medlem på Unive? Har varit i perioder, 2021.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan ej, Jag kommer att berätta i intervjun.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Underlätta för staffsen, Du ska fortfarande rpa som vanligt men du har tillgång till perms, ban, kick mm.
Se till att spelarna följer serverns regler, servervakter är helt enkelt en vanlig medlem, men med perms. Vi sköter rpn omkring då staffs ej alltid har möjligheten.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo jag vill bli servervakt då jag är FD, Har varit 3-4 gånger och det är ett stort ansvar, Jag har ett mål att gå med i staff teamet, då detta är en bra början för att förstå ansvaret, Jag ser många lallare som tar polis bilar, ambulanser mm. Detta ska sluta eftersom det är så tråkigt att bli vdmad och behöva hoppa support och visa klipp mm, Jag vill kunna sätta stop på det där och då så ingen mer behöver hoppa support, jag kommer att se till så folk följer reglerna och att de inte ska vara tillåtet att lalla mm.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse Och korruption är att man gör som man inte får, tex banna någon utan anledning mm.
Här kommer lite exempel.

1. Man är på en bensin station, Sedan så när du ska åka därifrån efter att tankat din bil så glömmer du ta ut slangen, du kör därifrån och allt sprängs, du blir arg och ressar dig själv.
2. Du går runt i sandy, Sedan så kommer de två bilar, 2 personer hoppar ut och riktar, Du väljer då att kicka båda för att undvika scenariot och inte förlora tex: ditt vapen

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka