Accepterad 1.Daoud1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Daoud1

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199108725348

Ditt Hex-ID: 110000144741a64

Vad är din discord tagg? 1.Daoud™#7027 Och mitt alt konto som är bannat är 1.Daoud#9999 och mitt forums konto heter 1.Daoud

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? San valde att banna mig för en ganska självklar anledning. Jag valde att lämna unive för att testa något nytt. Jag ansåg abosult inte att unive var en dålig server eller något sådant. Jag ville som sagt testa något nytt. Sedan jag fick min dator så har jag endast spelat fivem och servern jag spelat på alltid varit unive. Efter en bra period på servern fick jag en känsla på att söka runt i servers och se vad som fanns ute i fivem sverige. Jag sa då upp mina roller och började leta. Jag testade flertals servers och jag märkte att det ej fanns någon bra. Namnen på serversen jag testade kommer jag inte nämna här men min pm är alltid öppen ifall ni undrar. Som ni ser nu är jag bannad för svikare. Detta beslutet förstår jag och anser är korrekt. Men jag har förstått mitt misstag och det kommer aldrig ske mer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Minns inte i detalj vad som skedde men kan förklara lite i helhet hur situtaionen såg ut från min synvinkel på det hela. Jag och ett par kompisar testade runt lite servers i fivem. Allt ifrån stora till små servers. Mina roller var redan uppsagda på unive och jag tänkte inte något mer på det. Sedan efter vi kikat runt på flera servers märkte jag och flera att det inte fanns någon bra server där ute som toppade vad unive hade att erbjuda. Unive gav mig och många andra dagligen roliga scenarios, unika script, mogna och kunniga rpare. Detta var något jag inte såg på andra servers. Så jag valde att gå in på unive för att spela. Sedan märker jag att jag då är bannad av san då för svikare. Jag förstod sans beslut. Detta är något vilken staff som helst borde göra. Jag som alltid spelat på unive sedan "backstabba" de är emot reglerna och respektlöst mot servern. Unive har erbjudit mig många saker och att bara lämna de var ett misstag och jag ber om ursäkt. Jag ska förbättra mig och jag ska endast spela på Unive. Jag frågar endast om en ny chans på servern så jag kan förbättra mig och visa att jag verkligen kan

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel i denna situtation. Jag gav bort mitt förtroende för servern och fick ta konsekvenserna som kom med det. San och resterande person som var delaktiga i beslutet hade rätt att utesluta mig permament från servern. Jag har insett mitt fel och kommer verkligen inte göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit inan för andra saker var perma i somras sen kom jag tillbaka i början av augusti och fick inte en enda ban på mer än ett halvår och i januari fick jag ett test ban för att vissa hur man gör i staff mötet och nu denna ban av san

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Här finns det många olika svar. Hade kunnat allmänt bara stanna på servern då jag redan visste att jag trivdes där. Om jag redan tyckte om servern och ansåg att den va bra så skulle jag inte behöva testa något nytt. Hade också kunnat kolla med andra som spelat fivem i en längre period och fråga de om servers då de av en anledning spelar på unive. Hade kunnat använda mig av min hjärna och tänka lite och se att unive är den servern med flest spelare, mest staffs som kan hantera sina postioner, kompetetena personer som sitter i ledning platsen, mogna chefer som kan driva yrkena framåt. Finns flera saker som får unive att vara servern jag och många andra vill spela på. Så att lämna den skulle vart dum

Har du lärt dig någonting efter din ban? Har lärt mig att jag inte ska lämna en server som tagit bra hand om mig. Unive har erbjudit mig en server där Staffsen inte är korrupta, scripts som fungerar och utvecklare som jobbar dag in och dag ut för att få servern att fungera. När jag testade servers så kan jag med handen på hjärtat säga att ingen server uppnådde något av vad unive hade att erbjuda. Jag lärde mig också att inte svika folk. Hur jag svek unive är oacceptabelt och kommer ej ske igen från min sida. Jag lärde mig massor av saker. Men främst har jag lärt mig att unive är den rätta servern för mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

@Philip320 det där william kontot är inte jag det är min vän som tog en bild igår när vi satt i call på min ban och la in den i hans för att kunna bli unbannad

+ vrf ska jag göra ett annat konto och ta en anan historia med samma bild och skylla på min bror kan till vem som helst skulle märkt om det är exakt samma bild på banen så han william är inte jag

Detta är hans dc Wiliam#2221 och detta är hans gammla konto kolla upp banen på detta dc konto LINDBERG#0491 och sedan så är han banand för han doxxade san kan skicka bild på hans ban

Där är det han är bannad för doxxing och han är william jag kan lova er att det va inte jag som gjorde ett konto med samma bild för att sedan ändra historian

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka