Nekad 1.Bonbaclat | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Bonbaclat

Icke Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199552054142/

Ditt Hex-ID: 11000015ee0c37e

Vad är din discord tagg? gamergirl888

Vem var det som bannade dig? mekkaafvv

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-17 151058.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror staff valde att banna mig för clogg eftersom jag tog spawnmenu mitt i ett scenario. Även om jag kände att jag var buggad så förstår jag att det från deras perspektiv ser ut som att jag lämnade situationen för att undvika den. Reglerna är tydliga med att man inte får lämna ett aktivt scenario, och det var det som hände även om det inte var min tanke att komma undan.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade snutjag och körde bilen när en random person hoppade in i min bil. Han började använda /me och skrev att han drog ratten höger och vänster i 200–300 km/h vilket jag personligen tycker är orealistiskt, men jag valde ändå att rollspela på det för jag vill inte bryta mot reglerna. Så jag lät bilen svänga och det slutade med att jag krockade. Efter krocken började jag rp:a skador både via /me och röst. Problemet var att jag blev buggad i bilen och kunde inte röra mig ordentligt. Jag tog då spawnmenu för att försöka fixa buggen. Där gjorde jag mitt största misstag. Jag råkade spawna i Sandy av vana istället för senaste position, och det var inte meningen att lämna scenariot. Direkt efter skrev jag två helps/reports och förklarade att jag var mitt i ett scenario och hade buggat, men jag fick inget riktigt svar. Senare blev jag kallad till support och där fick jag bannen för clogg. Jag förstår att det ser fel ut när man försvinner mitt i ett scenario, men min tanke var att fixa en bugg, inte att undvika rp:t.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle säga att jag gjorde fel när jag tog spawnmenu istället för att vänta på staff, även om jag var stressad och buggad. Jag borde vetat att det kan räknas som clogg oavsett anledning. Samtidigt var det inte min avsikt att lämna scenariot, så jag hoppas ni kan förstå att det inte var gjort för att komma undan.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har blivit bannad tidigare och varje gång har jag faktiskt försökt ta lärdom av det. Jag har blivit mer försiktig med regler, tänker mer innan jag gör saker och försöker alltid rp:a seriöst. Jag vill inte förstöra för någon utan bara spela och ha kul på rätt sätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stanna kvar även om jag var buggad och vänta på staff istället för att ta spawnmenu. Jag kunde ha spam-at help mer eller försökt lösa det utan att riskera att det såg ut som clogg. Jag borde tänkt lugnare i stunden istället för att agera snabbt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? nej visste redan om regeln och gjorde det inte för att försöka undvika ett scnaerio med mening. Men annars vet jag om regeln och vet vad clogg innebär,

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka