1.Bonbaclat
Icke Medlem
- Meddelanden
- 102
- Reaction score
- 0
Ban-referens
qvwrrb — FiveM, Utgår 2026-03-19
Anledning: tar spawnmenu för att undvika polisjakt, sedan väljer att spawna i sandy.
Bannad av: mekka
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag hade snutjag och körde bilen när en random person hoppade in i min bil. Han började använda /me och skrev att han drog ratten höger och vänster i 200–300 km/h vilket jag personligen tycker är orealistiskt, men jag valde ändå att rollspela på det för jag vill inte bryta mot reglerna. Så jag lät bilen svänga och det slutade med att jag krockade. Efter krocken började jag rp:a skador både via /me och röst. Problemet var att jag blev buggad i bilen och kunde inte röra mig ordentligt. Jag tog då spawnmenu för att försöka fixa buggen. Där gjorde jag mitt största misstag. Jag råkade spawna i Sandy av vana istället för senaste position, och det var inte meningen att lämna scenariot. Direkt efter skrev jag två helps/reports och förklarade att jag var mitt i ett scenario och hade buggat, men jag fick inget riktigt svar. Senare blev jag kallad till support och där fick jag bannen för clogg. Jag förstår att det ser fel ut när man försvinner mitt i ett scenario, men min tanke var att fixa en bugg, inte att undvika rp:t.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? 100 procent jag gör försöker inte skylla ifrån mig som jag skrev tidigare eller något. Jag står för de jag gjorde och säger inte emot.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? har inte direkt lärt mig något nytt, jag vet om denna regeln och känner till den. visste redan om regeln och gjorde det inte för att försöka undvika ett scnaerio med mening. Men annars vet jag om regeln och vet vad clogg innebär, och jag kommer aldrig att göra något sånt här med mening. Det är liksom ingen mening med att göra det, finns logs på det och du får en ban direkt på grund av det. Har gått nu 3/4 av min ban o känner att 3/4 räcker och speciellt när jag inte ens har gjort regelbrottet med mening.
Varför ska vi ge dig en till chans? Har gått nu ett bra tag sen jag blev bannad och känner att jag är redo för en till chans och återkomma till servern.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja