Accepterad 011 | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kristian160

Mod
Personalmedlem
Mod
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
33
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/riheya6786/

Ditt Hex-ID: steam:11000012ffc04d3

Vad är din discord tagg? kristian160

Vem var det som bannade dig? momo

Bild på banmeddelande: .-.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte det står plockat ut vapen ifrån polis förådet men kolla mitt inv hela kolla alla bilar kolla exakt vad ni vill till punk och pricka jag har inget krim vapen i mitt inv och om jag hade då borde jag 100 prucent fått en ban

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va i ett ingripande jag samlar bevis sedan behöver vi få ambulansen till plats vi väntar jag får reda att jag behöver dra så jag lämnar över bevisen till Liam min kollega det var en Vidoge glocky och jag stänger av och sen idag vaknar jag upp att det står att jag är bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja tycker för att jag kan vissa allt jag äger i unive att jag inte har något krim vapen i någon bil något skåp eller någon väska kolla exakt vad ni vill jag har inga krim vapen där kolla exakt vad ni vill jag är öppen för att vissa

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej första gången

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte då jag vaknade upp med en perma ban

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag vet om momo kan komma support hade han kunnat lära mig för jag vet faktiskt inte vad ja har gjort

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka