Nekad 011 | Ban Överklagan (Redbull)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kristian160

Mod
Personalmedlem
Mod
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
33
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sr303445/

Ditt Hex-ID: steam:11000012fe7bfc4

Vad är din discord tagg? kristian160

Vem var det som bannade dig? redbull

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag valde att pitta

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle stoppa en bil och genomföra ett vanligt trafikstopp men mannen valde istället att köra iväg och han vände mot Västra motorvägen och ökade hastigheten kraftigt medan jag följde efter honom och under förföljandet vände han ytterligare en gång men fortsatte trots det att köra undan och vi kom upp i mycket höga hastigheter som han själv påpekade var över 200 kmh och jag gjorde flera försök att få honom att stanna genom upprepade tillsägelser och manövrar och vid ett tillfälle försökte jag genomföra en pittning men han tappade då kontrollen och flög över till andra sidan vägen för att sedan fortsätta köra som om ingenting hade hänt och efter detta vände han tillbaka mot grusvägen där situationen eskalerade ytterligare då han började skjuta samtidigt som han även skrev i lokal ooc att ni kommer få se vi syns i sup och efter detta avbröts händelsen och det var hela förloppet från början till slut

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både ja och nej vi borde egentligen alla åka på ban eftersom vi alla gjorde fel på ett eller annat sätt under situationen men samtidigt tycker jag att grabben som körde absolut borde åka på en pwg eftersom han valde att fortsätta köra vidare trots att han redan hade ramlat och borde ha stannat där och spelat vidare på situationen och de andra grabbarna som sedan valde att starta en skottlossning istället för att försöka prata eller lösa situationen på ett rimligt sätt borde i sin tur åka på brist på social rp eftersom de direkt eskalerade utan försök till dialog när vi i grunden bara skulle genomföra en enkel pl19 då grabben redan var åtalad för vapenbrott och situationen inte krävde våld över huvud taget men det kändes som att han snarare var ute efter skottlossning än rollspel vilket förstörde hela scenariot och gjorde att allt spårade ur helt i onödan

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det va en felaktig ban som har tagits bort och inte hade varit meningen ifrån fösta början

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat vara i city och gjort mina grejer där eller vara i paleto eller låta han åka vidare

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag skulle säga jag har har lärt mig jag har lärt mig att aldrig pitta över 150 eller pitta inte ens överhuvudtaget

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka