Nekad 011 | Ban Överklagan [Issa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Kristian160

Mod
Personalmedlem
Mod
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
33
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/sr303445/

Ditt Hex-ID: steam:11000012fe7bfc4

Vad är din discord tagg? kristian160

Vem var det som bannade dig? redbull

Bild på banmeddelande: e.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja vdm men jag skulle inte säga en grov vdm mer en vdm

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle stanna en bil jag skulle göra ett normalt trafik stop sedan väljer manen att åka i väg sedan vänder han om mot västra motorvägen sedan åker han fram och vänder efter han vänder åker jag bakom honom sedan kommer vi upp i en fart som han på pekar är över 200 km sedan försöker jag stanna honom jag försöker med en pittning sedan flyger han över till andra sidan och fortsätter att åka sedan vänder han till baka till grus vägen och börjar en skottlossningsedan skriver han i lokal ooc att ni kommer få se vi syns i sup det. va hela historian

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både ja och nej vi borde ALLA åka på ban då vi alla gjorde fel jag skulle mer säga att det va mild vdm eller en normal vdm men jag tycker att grabben som körde borde åka på en pwg också då han väljer att köra när han har ramlat

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det va en felaktig ban som har tagits bort och inte hade varit meningen ifrån fösta början

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skit i honom åkt vidare inte pittat låta honom åka vidare åka mot city alt förutom att se honom

Har du lärt dig någonting efter din ban? PITTA ALRIG någon även om hen kör i 20 km i timmen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka