Nekad đŸ§žEddie🧾 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nalle-puh

Icke Medlem
Meddelanden
101
Reaction score
4
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad heter du pĂ„ discord? 🧾Nalle-puh🧾

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag har alltid velat ta medlemskaps intervjuer, har alltid tyckt det kÀnns sÄ roligt att fÄ hÀnga lite med icke medlemmar och se hur dom fÄr sin medlemskaps roll men jag har Àven hört frÄn andra att det Àr lite kul att prata med icke medlemmar. jag har Àven hört att du fÄr ett lite högre ansvar om du hade varit medlemskapsansvarig, och det hade jag vÀldigt gÀrna velat testa, efter som jag gÀrna hade velat testa lite nya saker och dÄ Àven fÄ ett lite plus pÄ köpet genom att fÄ hjÀlpa till och fÄ snacka med dem nya som har kommit till denna server.

Varför ska vi vÀlja dig som Medlemskap Ansvarig? jag Àr en snÀll o glad person och det gÄr att lita pÄ mig. Jag kan ta ansvar och gillar att hjÀlpa till. Jag skulle Àven vilja sÀga att jag skulle bli vald efter som jag har en bra personlig het. jag gillar Àven att trÀffa ny personer och jag Àr bar pÄ att bemöta andra mÀnniskor pÄ ett bra sÀtt. jag har Àven lÀtt att sÀga nej och har lÀtt att lyssna pÄ andra mÀnniskor, sen har jag Àven lÀrt mig lite efter som jag har hört hur dom jobbar och vad dem gör nÀr dom 6tar in folk och hur sjÀlva jobbet gÄr till. jag vet dock inte frÄgorna men det antar jag att man fÄr reda pÄ dÄ.

Hur tycker du att man ska bemöta andra mÀnniskor? jag tycker man ska bemöta personer pÄ sÄ sÀtt som dom bemöter dig, sÄ man kan helt enkelt sÀga att om jag drar in nÄgon i dÀr jag tar intervju och personen skriker dÄ Àr det klart att jag först bemöter personen pÄ ett snÀllt och trevligt sÀtt men om personen inte slutar skricka dÄ sÄ fÄr man ju ta till tonen lite och sÀga till och be personen sluta skricka men om det dock Àr en person som kommer in i intervjus rummet och Àr trevlig och bemöter mig pÄ ett bra sÀtt sÄ blir ju situationen lÀttare. sÄ man kan sÀga sÄ som personen bemöter dig ska du bemöta personen.

Hur skulle du vilja pÄverkan betydelsen med att vara Medlem pÄ Unive? jag skulle inte vilja pÄverka nÄgot efter som det funkar ganska bra nu som det har gjort förut, men om jag hade fÄtt vÀjla nÄgot sÄ hade det varit bÀttre om man hade haft sÄ att medllemar hade kunnat skriva vilka jobb de hade velat ha och det jobbet som hade flest röster hade kommit in pÄ unive tillexempel.

Vilka krav anser du att de som Àr Medlem pÄ Unive ska ha? jag anser att medlemmar ska ha strikta men inte sÄ strikta regler sÄ att dom inte kan ha kul men det Àr sjÀlvklart viktigt att medlemmar ska kunna följa dom regler som finns pÄ serven. Men det ska alltsÄ inte vara för höga krav pÄ medlemmar men fortfarande lite krav som dom ska kunna följa, för om vi skulle sÀga att medlemmar har för höga krav pÄ sig sÄ kommer dom inte tycka det Àr roligt att rpa. sÄ det ska finnas krav men dom ska inte ha för höga krav.

Vad för ansvar kÀnner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag kÀnner att jag hade haft ett ansvar mellan servervakt och helper, sÄ man kan sÀga att jag gör det svÄrare jobbet Àn vad servervakter gör samtidigt som jag gör lite utav jobbet till helper sÄ det underlÀttar för dem, sÄ man kan sÀga att jag har lite höger ansvar Àn servervakterna.

Hur ser din aktivitetet ut? mÄndagar 15:00-21 5-6 timmar tisdagar 15 tiden -21 5-6 timmar torsdag hinner jag inte göra sÄ mycket efter som jag har trÀning fredag 15:00-01:00 9-10 timmar lördag/lediga dagar det kan bero pÄ nÀr jag vaknar men jag skulle vÀll vijla sÀga 8-9 timmar

Har du som mÄl att gÄ med i staff teamet pÄ Unive i framtiden? Ja

Finns det nÄgot annat som du skulle vilja berÀtta för oss? nej det finns det ej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka