Inaktuell Eddie. | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eddie.

Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eddie

Vad heter du på discord? 1yeeea

Ange ditt födelsedatum 5 April 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som gör att jag vill ansöka till medlemskapsansvarig är pågrund av att jag känner att jag vill vara med och ta en större uppgift på servern då jag vill vara med och göra rpn bättre. Med att ta in nya och bra spelare till unive och verkligen se till så att dom kan reglerna och kan rpa för det är ju dom som vi släpper in från icke medlem till medlem som gör rpn på servern bättre och kreativare. Samt så är det ett väldigt stort ansvar på medlemskapsansvariga eftersom nya spelare ska vara med och göra rpn bättre. Och jag känner att jag har kompetensen till att vara med och ta in de.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför ni just ska välja mig är för att jag är mogen väldigt hjälpsam och trevlig och vill vara med och göra förändring på servern. Jag kommer även vara aktiv ofta och kunna göra mycket arbete. Samt så är jag en extremt engagerad person som gillar att hjälpa till och göra förändring.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra människor med respekt och vara trevlig och hjälpsam. Som medlemskapsansvarig är det även extra viktigt att man bemöter människor med respekt och hjälpsamhet eftersom om MA inte bemöter en med respekt så kommer tex inte den nya spelaren få ett bra omtyckes om servern med såklart så ska man inte bara bemöta nya spelare med respekt utan alla i Community.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill vara med och förändra och ge medlems rollen till dem som förtjänar det och har en RP nivå som når kraven för att ha medlemskaps rollen på Unive. Samt så ska inte medlemskaps rollen ges ut till personer som inte förtjänar det och bara vill förstöra utan rollen ska delas ut till personer som vill vara med och driva Unive framåt och få ut den mest kreativaste och roligaste RPn.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Som medlem på Unive ska du kunna uppfylla alla grund regler. Sedan är det inte så mycket mer begärt utan du ska kunna rpa med en rolig och kreativ rp nivå men inte bryta mot regler. Sen så kommer det alltid finnas problem på servrar men det är de som vi ska försöka att undvika.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Som medlemskaps ansvarig skulle jag ha haft ett stort ansvar. Tex om en MA inte visar intresse för tex nya spelare kommer de inte heller att göra det vilket då kommer leda till en sämre RP nivå där det kommer bli kaos osv. Samt så ska en MA vara väldigt engagerad och kunna hjälpa till om någon ber om det och förklara vad som är rätt och fel osv.

Hur ser din aktivitetet ut? PÅ veckodagar kommer jag att kunna vara aktiv efterskolan cirka 7 timmar om dagen. Och sedan på lov och helger osv kommer det att kunna vara mer.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Om jag får chansen så kommer jag vara väldigt engagerad och visa intresse.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka