Nekad đ™‚đ™€đ™Ąđ™«đ™ąđ™€đ™„đ™„đ™šđ™Łăƒ„ | Medlem ansökning

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ostrons Skalare

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Mitt namn i verkligheten Àr Philip.

Vad Àr ditt discord namn? Mitt dc namn Àr Pisse Nisse#0001

Vad Àr ditt födelsedatum? 5 Mars 2010

BerÀtta om din karaktÀr. Min karaktÀr kommer heta Isak Johansson han kommer va 16 Är. Han gillar att köra bilar, laga bilar och fiska. Han vill trÀffa nya personer. Hans favorit mat Àr kebab. Han Àr vÀldigt trevlig, hjÀlpsam och smart. Han kollar pÄ film ofta. Han Àr jÀmn vikt. Han Àr jÀvligt ful. Han Àr född 2007-04-06. Hans dröm Àr att börja jobba pÄ mekonomen. Om han blir ignorerad sÄ blir han ganska ledsen. Men om folk hjÀlper han eller Àr snÀlla mot han sÄ Àr han glada. Han har blivit full mÄnga gÄnger i andra stÀder. Han har varit med i mÄnga slagsmÄl han har haft am kort men blev av med det för han körde olagligt. NÀr han va lite sÄ va han med i en bil olycka, han fick Äka in till sjukhus fort som fan han och hans morse klarad sig men hans farsa gick bort. Efter det sÄ trÀffade han kompisar. NÄgra kompisar gick bort för dem kraschade i en epa i 200 km/h rakt in i ett trÀd.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra och seriös Rp, inget jÀvla lall, Bra rp nivÄ, Bra scenarion och sÀga till ifall nÄn lallar

Vad innebÀr det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska förstöra för andra som vill ha bra roleplay. Man ska ha kul i ett scenario inte va nÄn jÀvla vinna skalle

Hur hittade du Unive? Wilmer #6138 Spelar pÄ den sÄ ville testa pÄ.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka