Nekad TTV_exoticツ | Medlem ansökning [Lemy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TTV_exoticツ

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? TTV_exoticツ

Vad är ditt födelsedatum? 16 Mars 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hannha Matcho Loranga 1999-04-04

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? öde mjuk, trevlig, lite speciell

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hannha Matcho loranga född 1998-04-04 min karaktär är en trevlig herre som bryr sig om alla sina kompisar och han är öde mjuk brukar inte höja rösten mot folk aven när han blir frustrerad. Hans mål är att bli bill mekaniker är en dröm av han för att Hannha tycker det är kul att hjälpa folk och meka med billar eller moped. Hannha är upp växts i Stockholm och med sin mamma och pappa och sina små syskon och har altigt varit inter serad i motorer och hans far var bill mekaniker och när Hannha var 17 år så gick hans far bort och hans mål var att starta egen firma som lagar bilar och maser anat och så under dom svåra tiderna så bestämde sig Hannha att han ska försöka starta egen bilfirma som lagar allt möjligt. Nu är han mer motiverad än någonsin och försöker lära sig så mycket han bara kan om motorer och billar så han kan skaffa ett jobb inom mekaniker och sen förskaffa egen firma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en trevlig stämning och social rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? För att båda partens ska ha kul under scenariots gång

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja rdm det var i början när jag börja spela fivem runt 2021-2022 då börja jag slå någon och då vart jag bannad och så läste jag noggrann reglerna och så ångra jag att jag RDM hen och har inte gjort det sen däse

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? sunt förnuft för mig så betyder det att man ska tänka logiskt tänkande t.ex. säger att man ser någon som man verkligen av skyr och då kanske vissa tänker det är bara ett spel så det spelar ingen rol om jag slår han aven fast man inte hade gjort det i IRL men det hade jag inte jag hade tänkt till innan jag gör något hade jag verkligen slagit han i verklighet. vdm Vecihle deaf matc

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ser fram i mot att rp och skapa minen

DIn ansökan kommer att ta lite längre tid att granska än vanligt, var tålmodig.

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24 timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka