Nekad birk6.7 | Medlem ansökning [Jesse2K]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

birk6.7

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? birk

Vad är ditt discord namn? birk0776

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: jesper andis 2005-6-07

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? aggressiv chill kaxig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hej jag heter Jesper är 18år gammal. jesper Föddes i stockholm Rinkeby norra sjukhus. jesper föddes i Sverige men i ett riktig fattig område med massa Gängkriminalitet. jesper pappa dog i krig. Hans storebrosha Abdullah hassoni dog när han va bara 3 år gammal. Så jesper och hans mamma har varit själva under många år.jesper och hans mamma har det tufft i livet. Abod mamma försökte skaffa ett job. När Ravy va liten så va hans dröm att bli en mekaniker. jesper älskade bilar han lekte nästan hela tiden med bilar. När han blev 9år så fick han ett ps5 ratt och need for speed. Han gillade detta spelet riktig mycket. Nu när jesper blev 17 år gammal ville han hjälpe hans mamma med pengar problem. Så han försökte skaffa ett job. när han Letade Sa storebroshas vänner att han kunde få job hos de. Hans storebroshas vänner säljde droger. jesper lovade hans mamma att han aldrig skulle göra det. Men jesper va tvungen. Så ravy Langade droger med sina nya vänner. Men han orkarde inte med detta se folk bli helt galna i huvu

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att skapa seriösa och realistiska scenarion tillsammans med andra spelare. Jag fokuserar på story-driven RP där alla involverade får något ut av situationen, istället för att bara vinna eller tjäna pengar i spelet.

Jag är också respektfull mot andra spelare och följer serverns regler, vilket hjälper till att hålla RP på en hög nivå. Jag försöker alltid utveckla min karaktär, skapa intressanta relationer och bidra till långsiktiga historier på servern.

Utöver det är jag flexibel i mitt rollspel och kan anpassa mig till olika situationer, oavsett om det handlar om vardaglig RP, jobb-RP eller mer dramatiska scenarion. Mitt mål är att göra RP rolig och engagerande för alla som är med

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid försöker vinna själv i ett scenario, utan istället fokuserar på att skapa bra och realistisk rollspel för alla inblandade. Det betyder att man ibland låter den andra personen lyckas i situationen om det gör scenariot mer logiskt, spännande eller utvecklar storyn.

Målet med RP är inte att vinna, utan att skapa en bra upplevelse och en intressant historia tillsammans med andra spelare.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? NEJ

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Txp vdm, rdm, Fear rp osv. vdm menas att man använder billen som vapen, Rdm menas att man dödar nån från ingen stans, Fear rp Är när du inte blir rädd för ditt liv så txp om nån ryktar vapen och du är inte rädd

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? är en mogen grabb å kan betee mig

Nekad.
Anledning: Efter indraget medlemskap måste du vänta 1 vecka.

Du får ansöka igen 2026-03-18. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka