Nekad đ–Œ63 | Ban Överklagan [BG]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

𝖌63

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
Ban-referens
ryvyei — FiveM, Permanent
Anledning: Fuskar
Bannad av: .william07.
Visa pĂ„ portalen →

Ban-referens
DC-fe7aa3 — Discord, Permanent
Anledning: AvstÀngd frÄn Discorden
Bannad av: Discord
Visa pĂ„ portalen →

BerÀtta vad som hÀnde Jag körde en bil sen sÄ frÄgade jag vilka Àr det i bilen, och sen hoppar jag ut och siktar dÀck sedan Äker vi vidare. Och dÄ hoppar dom ut pÄ mig sÄ jag hoppar ut sen kör dom ivÀg, och dÄ tycker jag att jag kan skjuta huvudet och dÄ fÄr jag han pÄ tvÄ skott. Och dÄ skulle jag hoppa support för "shoot on sight" och dÄ frÄn ingenstans ska jag skÀrmdela och dom hittar ej nÄgot. Och sen ska jag ladda ner nÄgot program som jag ej vÄgade dÄ pÄ min nya dator. Men nu har jag kollat och att echo det ni anvÀner inte var nÄgot farligt sÄ skulle kunna göra en sÄn pc check nu.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar för att jag shoot on sighta. Men fuska skulle jag inte vÄga eller kunna göra dÄ jag inte har rÄd till ett fusk. DÄ alla mina pengar gÄr till Moppen eller Willys. Men jag tar ansvar för Shoot on sight jag gjorde

Vad har du lÀrt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lÀrt mig att jag inte ska hoppa ut och shoot on sighta pÄ nÄgon sen att jag istÀllet kan göra det mer socialt om jag nu hoppat ut och siktat dÀck sÄ behöver jag inte fortsÀtta följa efter. Och det kommer inte ske om jag fÄr unban.

Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag blev bannad för fusk som inte Àr helt rÀtt. Men jag skulle fÄ en fett ban för shoot on sight och det Àr jag medveten om. Och att om jag fÄr en till chans sÄ kommer jag försöka bli polis och inte bli kriminell igen dÄ jag vill testa nÄgot nytt och tröttnat pÄ krim rp

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstÄr jag och jag respekterar processen Jag lÄter er ta beslutet och hoppas pÄ en ny chans att bevisa mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka