Nekad đ–Œ63 | Ban Överklagan [BG]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

𝖌63

Icke Medlem
Meddelanden
33
Reaction score
0
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199443591955/

Ditt Hex-ID: steam:11000015869c313

Vad Àr din discord tagg? akerblommanz

Vem var det som bannade dig? william07

Bild pÄ banmeddelande: unive3.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Jag blev dragen in i krim support efter en skottlossning dÀr jag valde att hoppa ut och skjuta direkt vilket klassas som shoot on sight Jag förstÄr i efterhand att det bryter mot reglerna och att det förstör rp upplevelsen för andra spelare NÀr jag kom in i support erkÀnde jag direkt att det var fel av mig och att jag borde ha hanterat situationen annorlunda Under samtalet uppstod Àven misstankar kring hur jag trÀffade mitt skott och dÀrför ville de genomföra en pc check Jag fick en lÀnk skickad till mig som jag inte kÀnde igen och i stunden kÀnde jag mig osÀker pÄ att ladda ner nÄgot pÄ min dator Jag reagerade mer av rÀdsla Àn av nÄgot annat och sa att jag inte vÄgade ladda ner det Jag förstÄr att det kan ha tolkats som att jag försökte undvika kontroll men det var inte min avsikt

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Jag befann mig i en pÄgÄende konflikt som slutade i en skottlossning IstÀllet för att bygga upp scenariot och ge det tid valde jag att hoppa ut och skjuta direkt utan nÄgon tydlig rp grund Det var ett impulsivt beslut och inte genomtÀnkt Efter situationen blev jag inkallad i support dÀr jag fick förklara varför jag agerade som jag gjorde Jag tog ansvar och sa att det var fel av mig och att jag borde ha tÀnkt mer pÄ reglerna och pÄ rp nivÄn Samtalet fortsatte och handlade Àven om misstankar kring fusk pÄ grund av skottet jag trÀffade Kort dÀrefter togs beslutet att banna mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel nÀr jag valde att shoot on sighta och det stÄr jag för Jag försöker inte skylla ifrÄn mig eller lÀgga över ansvaret pÄ nÄgon annan DÀremot anser jag att en permanent ban för fusk tillsammans med indragna roller Àr en vÀldigt hÄrd ÄtgÀrd i förhÄllande till det som faktiskt hÀnde Jag har investerat bÄde tid och pengar i servern och skulle aldrig riskera det genom att fuska Jag tycker att en tidsbegrÀnsad ban och indragen kriminell roll hade varit en mer rimlig bestraffning för mitt regelbrott Jag respekterar dock att det Àr staff som tar besluten och jag vill bara fÄ en chans att visa att jag kan göra bÀttre

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för powergaming Det var ocksÄ ett misstag dÀr jag inte tÀnkte fullt ut pÄ hur mina handlingar pÄverkade andra Sedan dess har jag arbetat med att förbÀttra min rp genom att ta det lugnare i scenarion ge andra mer utrymme och alltid tÀnka pÄ realism Jag har försökt utvecklas och bli mer seriös i mitt spelande och jag kÀnner sjÀlv att jag har tagit steg framÄt jÀmfört med hur jag spelade tidigare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat stanna kvar i bilen och lÄta situationen utvecklas mer naturligt istÀllet för att direkt hoppa ut och skjuta Jag hade kunnat prata mer med mina medspelare och planera hur vi skulle hantera situationen pÄ ett mer realistiskt sÀtt Jag borde ha prioriterat rp upplevelsen istÀllet för att agera impulsivt Om jag hade tagit nÄgra extra sekunder och tÀnkt efter hade detta aldrig hÀnt

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Jag hade kunnat stanna kvar i bilen och lÄta situationen utvecklas mer naturligt istÀllet för att direkt hoppa ut och skjuta Jag hade kunnat prata mer med mina medspelare och planera hur vi skulle hantera situationen pÄ ett mer realistiskt sÀtt Jag borde ha prioriterat rp upplevelsen istÀllet för att agera impulsivt Om jag hade tagit nÄgra extra sekunder och tÀnkt efter hade detta aldrig hÀnt

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstÄr jag och jag respekterar processen Jag lÄter er ta beslutet och hoppas pÄ en ny chans att bevisa mig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka