Nekad !đ’Šđ’¶đ“đ“đ’¶ đ“‚đ’Ÿđ‘” đ“…đ’¶đ“…đ“…đ’¶ | Ansökan till Servervakt

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

B_ENIM

Icke Medlem
Meddelanden
120
Reaction score
5
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad heter du pĂ„ discord? !đ’Šđ’¶đ“đ“đ’¶ đ“‚đ’Ÿđ‘” đ“…đ’¶đ“…đ“…đ’¶#6969

Ange ditt födelsedatum 5 September 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag Àr aktiv varje dag förutom om jag Àr ivÀg. UngefÀr 4 timmar varje dag. och sen pÄ helgen kanske 7 timmar per dag pÄ fredag till söndag.

Hur lÀnge har du varit medlem pÄ Unive? Jag har varit medlem pÄ unive i över 8 mÄnader

Hur mÄnga gÄnger har du blivit bannad/avstÀngd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1098288480754335778/1100414288574824458/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag tycker att en servervakts uppgift Àr att hÄlla koll om det sker regelbrott samtidigt som man rpar( till exempel: man Àr pÄ piren med sina vÀnner sen kommer det en bil som vdmar mÄnga dÄ kan man sÀtta pÄ toggleid ta id pÄ personen och sen svbanna personen. Och nÀr man Àr en servervakt ska man inte försöka att hitta folk som gör regelbrott utan man ska typ lÄta de personerna visa sig sjÀlva nÀr de gör regelbrott sÄ kan man ta ÄtgÀder pÄ personen. En servervakt har Àven ett stort ansvar pÄ servern eftersom de Àven kommer att hjÀlpa till med staffsen arbete lite.

Varför vill du bli servervakt pÄ servern? Jag vill bli servervakt pÄ unive för att jag vill hjÀlpa till pÄ servern dÄ jag ser vÀldigt mycket regelbrott som sker och staffsen Àr inte alltid de snabbaste i help och dÄ vill jag kunna ta ÄtgÀder sjÀlv. Jag har varit sv innan och jag tyckte det kÀndes bra att hjÀlpa till och ta ÄtgÀder. Jag vill Àven bli servervakt för att dÄ kan jag rpa samtidigt som jag kan ta ÄtgÀder pÄ folk som inte kan bete sig.
Sen kan jag Àven alla servervakt commands eftersom jag redan har varit sv innan

Sv: commands
/sv - Àr nÀr man skriver i sv chatten
/toggleid - gör sÄ att man kan se folks id vilket Àr bra istÀllet för att id peaka om man ska kicka/banna nÄgon
/dv - man tar bort bilen man sitter i eller om man skriver /dv 5 tar det bort bilarna som Àr nÀrma man kan Àven skriva mer Àn dv 5
/kick (id) och (anledning) - man kickar personen som man har tagit id pÄ och sen skriver man vilket regelbrott personen gjort.
/svban (id) och (anledning) - man bannar personen som har gjort ett regelbrott och den personens id (vill bara lÀgga till att mna kan skicka ut i ban bevis och fÄ bannen att bli förlÀngd)
/revive - man revivar sig sjÀl elelr kan man skriva /revive (id) och dÄ revivar man den personen med det idt

BerÀtta sammanfattat vad korruption och abuse Àr och hur de kan förekomma pÄ olika sÀtt som servervakt. Korruption inom servervakt Àr nÀr man till exempel anvÀnder toggleid i skottscenario eller om man revivar sig sjÀlv efter man dött det Àr ett simpelt exempel finns Àven mÄnga fler saker typ som att kicka/banna en person i scenario för att man inte vill förlora scenariot.
 
Nekad šinte tagit intervjun inom 48 timmarš
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top