Nekad đ‘đŽđ’đ„đđ†đ€đ‘đƒ | Ban överklagan [Bosse]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosengard

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
8
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/hugo070508/

Ditt Hex-ID: 11000013dc59fc8

Vad Àr din discord tagg? Rosengard#0381

Vem var det som bannade dig? XpoNet

Hur lÄng tid var din ban? 150 Dagar

Var Àr du bannad? FiveM Servern

Vad stĂ„r det som exakt anledning till din ban nĂ€r du försöker komma in? Du har blivit avstĂ€ngd för: Staff disrespect ~XpoNenT. ÅterstĂ„r: 149 dagar 23 timmar 51 minuter Vill du överklaga din avstĂ€ngning? Gör det pĂ„ unive.se/bannad

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Jag vet varför men jag lovade att det inte var meningen! jag har ADHD och tÀnker inte pÄ vad jag sÀger ibland! Jag ber sÄ hemskt mycket om ursÀkt och kommer absolut inte göra om detta! FörlÄt Slajfaren! <3

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Det Àr sÄ att jag sitter med volle och jag Àr allmÀnt arg för att dom sÀger att jag ska fÄ ban för en sak jag erkÀnner sjÀlv! sen sÀger jag typ hÄllkÀften och att han var störd i huvudet!

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var en rÀttaktig ban men inte sÄ rÀtt för det Àr ju staff disrespect men tycker inte jag borde bli av med alla roller för att sÀga hÄll kÀften och du Àr störd i huvudet om 2 staffs? tycker att det Àr lite vÀl hÄrt! + Att jag inte menar det för det bara flyger ur mig saker nÀr jag Àr arg och det kan rÀtt mÄnga intyga pÄ!

Hur mÄnga tidigare avstÀngningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. inte vad jag minns

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte varit sĂ„ arg och försökt lugna mig i support, jag vet inte somsagt! kan inte kontrollera mig med min ADHD och det bara flyger ur mig ord! FÖRLÅT!

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Ja att inte sÀga saker i support och försöker lugna mig och andas lungt! FörlÄt alla och detta kommer inte hÀnda igen!

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstÄr och ber sÄ hemskt mycket om ursÀkt och kommer inte göra om detta!

du fÄr gÀrna utveckla och sÀga varför du sa de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka