Accepterad örsk rapson | Ban Överklagan [BOTEX]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Krigare

Icke Medlem
Meddelanden
189
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199029662268/

Ditt Hex-ID: 11000013fbdb23c

Vad är din discord tagg? orsk.1

Vem var det som bannade dig? Botex

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ingen bild på meddelandet då jag skriver från telefonen och sitter på en buss (till bilden över) men det stod typ du har blivit bannad för VDM återstående tid: 6 dagar 23h 59 min tror jag, om min överklagan är lite svajig beror det på ett jag har dyslexi som är en läsnings/bokstavs diagnos där jag inte kan fokusera på bokstäver eller detaljerade saker. Jag tror att Botex valde att banna mig för att jag körde i en bil med ett berg och körde in i en kille som hade slagit på mig och kört på mig o min vän. jag gjorde då beslutet om att åka efter han och fråga vad han höll på med men han kör in i mig yttligare en gång och sedan åker han upp i ett berg o jag tog då till med ilska från irl till ingame och körde på han så att hans bil flög ner från berget och sedan så flög jag ner och rpade på skador ca 10s efter, andledningen till att jag rpa 10s efter är för att jag inte rpat på ett tag och min vän var tvungen o skriva i ooc chatten att jag skulle det för att jag hade glömt. det var fel av mig och jag önskar att jag kunnat göra annorlunda just nu men som sagt kom jag nydligen tillbaka till rp och är inte i toppform.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var med min vän i en butik i grove street då de kom in nån kille och slog på oss efter ha trustat oss som icke medlemmar och sen så tog han en bil o körde på våran som inte gick sönder så lätt, efter ha rpat på skador så åkte vi efterhan och då så körde han in i oss igen efter ha frågat vad han håller på med och så kör han upp i bergen o ja blev sur o körde på hans bil men ja kommer inte göra om det och jag ber så hämskt mycket om ursäkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var inte felaktig det var mitt misstag och jag ska inte göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 70% av mina banns kommer från 2021-2022 och ja kom tillbaka i 2023 och tog en 9 månaders paus till nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? skulle bara rapporterat hans id till staffs för att gå hans bannad för han kassa rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att inte ja ska köra i berg med bilen och att nte ta irl ilska till ingame

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? okej

Tillbaka