Nekad äbri acho | Ban Överklagan [VOID]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

äbri acho

Icke Medlem
Meddelanden
143
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/sigmagodz

Ditt Hex-ID: 1100001463ffacf

Vad är din discord tagg? Karlsson47#6593

Vem var det som bannade dig? @VV0IID

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: voidcpban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Void bannade mig eftersom detta är doxing tydligen, jag förstår inte hur det är doxing då jag råkade slänga ut hans discord namn ingame vilket är "Jaakob" och det heter han tydligen IRL, doxing är givetvis inte ok då det är emot reglerna och jag skulle förstå det på ett annat sätt om jag hade gjort något annat såsom att slänga ut bilder o säga hela hans namn o adress etc., men nu råkade jag faktiskt bara slänga ut hans förnamn och på något vänster säger void även att jag var påväg att säga hans efternamn vilket jag tycker och tror är orimligt då jag inte ens känner killen eller vet vad han heter förutom Jaakob. Jag har aldrig haft något emot Jaakob och det finns heller inte någon anledning därav för mig att om jag nu skulle vilja doxa honom. Jag förstår aboslut att ni har era riktlinjer och listor att gå efter när sådant här sker, jag skulle med egna ord vilja säga att detta är ett missförstånd, sånna sker hela tiden och jag är inte sur. Bara tvivlad över händelsen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina vänner var hos old riders, jaakobs gäng då och snackade med dom oså då råkade jag säga hans förnamn vilket absolut inte var meningen, eftersom han heter det på discord så är det ganska rimligt att man kan råka säga namnet. Då iaf så började det bråkas där inne och vi åkte därefter ifrån, bla bla detta har inget med doxingen att göra iaf men sedan så satt jag och pratade med vänner i discord i kriminell servern och då sa en utav dom (nämner inga namn) att Jaakob10 försöker få mig blacklistad för Doxxing, då hoppar jag till väntrummet där han sitter med sin vän som är Helper (Helper : Grodan#5833) och diskuterar, det blir het stämning och tonen höjs enormt i samtalet. Därefter inväntar vi void som sedan kommer och pratar med mig, jag lyssnar över hans beslut och så vidare och sedan frågar jag om jag kommer bli discord bannad vilket han sa nej till, därefter snackade vi lite mer sen blev jag satt till en annan röstkanal där mina vänner satt, osen gick det inte mer än kanske 15 minuter och därefter var jag discord bannad trots voids ord.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså doxxing är inte tillåtet och det vet jag mycket väl om, jag miss-sa mig ingame genom att säga hans förnamn och början av hans efternamn (som sagt har ingen aning om vad jag sa då jag inte fick se bevis elr liknande) och ja alltså jag förstår Voids syn på det hela eftersom det är rätt, doxing. Jag ångrar det och det var verkligen inte meningen, ibland missäger man sig själv och denna gång var det min tur, olyckligtvis. Det kommer givetvis inte att hända igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Länge sen nu, kommer faktiskt inte ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Givetvis hade jag kunnat skita i att säga hans namn men det kom per automatik när jag och han snackade, det var fel av mig och jag borde ha haft koll på vad jag sa. Däremot tänkte jag inte på det då jag inte har spelat med han pålänge eftersom jag precis typ började köra igen, sen kom jag på efter jag hade sagt det att han heter ju Erik ingame.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer självfallet vara noggrann framöver. 100%.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

jAg vet void att jag råkade säga både för och början av hans efternamn, jag ångrar det och de kmr it ske igen..

Fast i support sa du att du inte hade sagt hans efternamn och att du INTE visste hans efternamn.
Rekommenderar att du avvaktar en månad och njuter av sommaren och kommer tillbaka med en annan syn på RPn

Med vänliga hälsningar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka