Zytro | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

Zytro

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Axel

Ditt discordnamn: Zytro

Ange ditt födelsedatum 14 Augusti 2010

Varför ska just du bli staff? Jag känner väl att jag passar in rätt så bra inom denna kategorin eftersom att jag är
-trevlig
-samarbetsvillig
-Lyhörd
-social
-trevlig
-prioterar
-behandlar alla lika.

Så jag kommer ju då kunna bidra med hög aktivitet på servern, Jag kommer ju också att försöka hjälpa spelare så bra som möjligt igenom att ta reports, sitta i supprort och ta ärenden, kolla tickets. Det är väl de som gör mig speciell att jag vill hjälpa spelarna så dom kan få ett så bra rp scenario som möjligt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker ju då att det är än del lall och oseriös rp på denna servern, Detta vill jag ändra på!

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Genom att samarbeta och hitta en lösning till detta problem man får väl planera och testa sig fram, men samarbete är det viktigaste (TEAMWORK MAKES THE DREAM WORK)

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jo så för att vara ett profs så ska man alltid börja med att ha ett trevligt bemöttande med spelaren så hen känner sig bekväm, sedan så ska man lyssna på vad spelaren säger samt ta in vad spelaren säger.
Men för att kunna vara så profsig som möjligt måste man vara påläst och kunna reglerna!

Att agera professionellt är väldigt viktigt enligt mig eftersom att inget skulle funka utan pålästa och mogna staffs, Liksom om ingen skulle vara professionell så skulle det förmodligen vara mycket mer lall än vad det är just nu, just därför tycker jag det är allra viktigast att staffsen är pålästa och mogna.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag får lägga upp en liten tidsplan där jag gör lite staffarbete tex sitta i support kolla reports samt åka runt lite och spectatea.
sedan medans jag rpar så kommer jag fortfarande vara lite aktiv staff kan man väl säga, kolla lite reports ibland och skicka lallare på flygbiljetter, sedan då näe kommer till mitt privata liv så får jag ju göra en tidsplan när jag ska in och rpa samt när jag ska in och arbeta!

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har ju då spelat väldigt länge men bytte lite fram och tillbaka skulle jag ända säga men nu är jag här och kommer hålla mig till denna servern ett riktigt bra tag, Men skulle väl snitta runt 200 tim

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja jag skulle ändå säga att jag är rätt så erfaren då jag har vart staff på dom flesta servrarna jag spelat på!.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej tror faktiskt inte det är rätt så intresserad i allt av det!

Tillbaka