Nekad zyphe | Åtgärd Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zyphe

Icke Medlem
Meddelanden
205
Reaction score
16
Åtgärds-referens
ID: 1475 — Mild (3p)
Typ: Mild brist på Social RP (§ 4.1k)
Anledning: Skjuter en spelare som ej utger något hot.
Personal: Berra1213
Datum: 2026-04-06
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det som hände i mitt perspektiv var att spelaren som skickade in klipp på mig var på prios med sin allians, En i deras allians hoppar ut och sprayar sönder min bil och därefter börjar en skottlossning och de börjar följa efter, Då väljer jag att hoppa ut och får en bra träff på en svart bil som jag vet är med i deras allians då det är gängbil och lyckas döda honom.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag tycker åtgärden är felaktig, Först och främst är det dom som börjar att skjuta på mig och är man i samma allians och dom börjar skjuta första skottet får dom skylla sig själva om de dör då folk inte bara är på prios för att titta på, utan man tar en egen risk när man åker på en prio. För det andra så sa 320 själv på krimmötet att du får skjuta huvud sålänge du är hotad, Jag får skott emot mig och väljer åka iväg och hoppa ut lite längre fram så ser inte problemet i mitt agerande!

Har du bevis som stödjer din överklagan? Berra har klippet, I värsta fall hoppar jag support och visar honom.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka