Accepterad Zynx | Medlem ansökning (S1gge12)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zynx

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Max Karlsson

Vad är ditt discord namn? Zynx

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ingemar Karlsson 56 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Respektfull, lojal, Driven

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ingemar Karlsson är 56 år gammal och har levt ett långt liv präglat av ansvar, arbete och omsorg om andra. Han växte upp i en mindre svensk ort där gemenskap och hjälpsamhet var viktiga värderingar. Under större delen av sitt vuxna liv har han arbetat inom praktiska yrken, men trots lång erfarenhet har han alltid burit på en känsla av att han vill göra mer nytta för människor. Erfarenheter från livet, både personliga motgångar och möten med sjukvården, har gjort honom medveten om hur avgörande vårdpersonal är för människors trygghet och överlevnad. Beslutet att vilja bli sjukvårdare kommer sent i livet men är väl genomtänkt. Ingemar drivs inte av karriär eller status, utan av en stark vilja att hjälpa andra och känna att hans arbete har en tydlig mening. Han ser sin ålder som en styrka eftersom han har mognad, tålamod och livserfarenhet som kan vara värdefull i mötet med patienter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att spela en mogen och genomtänkt karaktär som sätter trovärdighet och kvalitet först. Jag tar RP på allvar, följer reglerna och prioriterar långsiktiga berättelser framför snabba vinster. Genom att spela Ingemar Karlsson, en 56 årig blivande sjukvårdare, kan jag bidra med lugnt, realistiskt och relations byggande RP där fokus ligger på samarbete, empati och konsekvenser av handlingar. Jag är akliv i socialt RP, skapar naturliga situationer för andra spelare att delta i och är öppen för att utveckla gemensamma story som stärker serverns helhet och stämning.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du inte enbart fokuserar på att din egen karaktär ska vinna, utan att du aktivt bidrar till ett bättre, mer trovärdigt och mer engagerande rollspel för alla inblandade. I RP handlar vinst inte om att alltid lyckas, utan om att skapa en bra berättelse.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har brutit mot regler tidigare. Det handlade om ett misstag där jag agerade för snabbt i ett scenario och inte tog tillräcklig hänsyn till reglerna och motpartens RP. Situationen togs upp, jag accepterade konsekvenserna och tog till mig feedbacken. Det jag lärde mig av det var vikten av att stanna upp, tänka långsiktigt och sätta berättelsen och rättvisan i rp före egna impulser. Sedan dess har jag blivit mer regelmedveten, mer lyhörd i scenarion och noggrannare med att säkerställa att mitt spel bidrar positivt till servern.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming= det är när du använder information som din karaktär inte borde veta för att fatta beslut i spelet. och RDM = Det är när du skadar eller dödar någon utan bakomliggande anledning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill gärna berätta att jag har en stark dröm om att en dag bli sjukvårdare. Jag gillar att hjälpa andra, hålla ordning och skapa trygghet i samhället. jag tränar fysiskt och mentalt för att bli snabb, uthållig och kunna hantera stressiga situationer, vilket jag tror gör mig till en engagerad och pålitlig medlem i serverns RP

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka