Nekad Hampe936 | Medlem ansökning (S1gge12)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hampe936

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hamilton

Vad är ditt discord namn? Hampebtw

Vad är ditt födelsedatum? 18 Maj 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Hamilton Ohlsson 24år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Charmig, impulsiv, social

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär växte upp i ett tufft område där kriminalitet var en del av vardagen. Redan i unga år drogs han in i fel kretsar och lärde sig snabbt hur man överlever på gatan. Småjobb och riskabla affärer blev ett sätt att tjäna pengar, men också en väg fylld av konsekvenser. Efter att ha flyttat till staden ser han nu en chans att bygga upp ett namn inom den kriminella världen, skapa kontakter och klättra i hierarkin, samtidigt som han försöker hålla en låg profil gentemot lagen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med genomtänkt och långsiktig kriminell RP där fokus ligger på karaktärsutveckling, relationer och konsekvenser. Jag skapar RP som involverar andra spelare genom planering, konflikter och samarbeten, utan att bryta mot regler eller förstöra för andra. Målet är att bygga trovärdiga kriminella scenarion som känns realistiska och roliga för alla inblandade.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid försöker “vinna” själv, utan prioriterar bra och trovärdig RP. Det handlar om att acceptera förluster, konsekvenser och utfall som gynnar motpartens RP om det passar situationen. Genom att göra detta skapas mer realistiska och engagerande scenarion där båda parter får utveckla sina karaktärer, istället för att fokusera på OOC-vinster.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några serverregler. Jag är noga med att läsa reglerna och spela på ett sätt som är respektfullt mot både servern och andra spelare.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Exempel på serverns regler är att man alltid ska hålla sig in character (IC) och undvika metagaming och powergaming. Man ska respektera NLR, värdera sitt liv i alla situationer och följa RP-logik. Det är även viktigt att visa respekt mot andra spelare, följa regler kring kriminalitet och våld samt att lyssna på staff och admins beslut.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en spelare som gillar att bygga trovärdiga kriminella karaktärer och skapa realistiska konflikter i RP. Jag fokuserar på långsiktiga planer, relationer och konsekvenser, och vill bidra med scenarion som är spännande både för mig och andra spelare. Jag respekterar reglerna och vill skapa RP som känns autentiskt utan att förstöra för andra.

Nekad ansökan
Anledning: utveckla dina svar Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka