Accepterad Zykez | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zykez

Icke Medlem
Meddelanden
146
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Zykezz

Ditt Hex-ID: 11000014c2feef0

Vad är din discord tagg? Zykez#8576

Vem var det som bannade dig? Akam

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in?
Connection rejected by
1443144_2.png
Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive
◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥
BanID: nuhwpx
Anledning: sundförnuft
Går ut om: 1 dagar 6 timmar 5 minuter
Placerad av: Akam-o
◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢
❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad

💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd.

💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag åkte efter 4 polis bilar för att ifrågasätta en kriminell.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och 2 andra Sons Medlemmar förföljde en kriminell man i en Land Cruiser han stannade vid en butik och startade ett rån från ingenstans och vi valde att vänta ut det, eftersom jag ville få tag på personen och när det åkte ifrån platsen förföljde vi dem (Laglig hastighet) och sedan när dem krockade åkte jag fram och försökte prata han frågade om han fick hoppa på jag sa: "Aa om du lyckas" och han blev gripen och jag blev bannad samma sekund för "Sundförnuft" alltså Sunt för nuft.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår då jag antar dem bara speccade rånet och biljakten så hade jag tagit samma beslut och förstår honom helt. Det var klumpigt av mig att ej tänka på det. Men jag har bra rp nu för tiden och detta var bara ett scenario vi ville skapa då det var sent på kvällen och vi ej kunde göra något. Sen blev det inte så bra som vi tänkt och därför sitter jag här och skriver en överklagan.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Många gånger har rpat i 1 år drygt och därför har jag begått många misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skitit i det och inte göra något och vänta någon dag tills han kommer ut ifrån fängelset och tagit pratat med honom då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det klassas som copbaít

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Givetvis, kommer inte göra det.

Senast ändrad:
Tillbaka