Nekad Zyco | Medlem ansökning (elliot21)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Zyco

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Sander

Vad är ditt discord namn? zyco123

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gunnar Eldblom han är 22 år gammal och är född i Stockholm år 1998, Gunnar hade en bra uppväxt, han hade bra betyg i skolan och föräldrar som älskade honom. Hans pappa var en framgångsrik polis och jobbade högt upp inom polisen. Gunnars pappa var hans största förebild och han har alltid sett upp till honom. När hans pappa dog bestämde Gunnar sig för att bli polis för att hedra hans pappa. Hans största intresse i livet är hans arbete. Han spenderar nästan all sin tid på jobbet och har nästan inget privatliv, han älskar sitt jobb. Han är väldigt lugn av sig och kan enkelt hantera stressade situationer och passar därför bra som polis som jag kommer att rpa som. Han är väldigt driven inom sitt jobb och strävar efter att bli en av de bästa poliserna i staden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med så hög kvalitativ rp jag kan. Jag kommer att följa reglerna och försöka utveckla min rp så mycket som möjligt. Jag har spelat på Unive i ca 3 år och har nu kommit tillbaka efter en paus. Jag har därför mycket erfarenhet inom rp och kan därför bidra med en bra rp. Jag har även rollspelat polis tidigare och skapat många roliga scenarion och jag ser fram emot att skapa fler!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att alla ska ha roligt. Man ska alltså inte spela för att vinna hela tiden eller tjäna mest pengar, utan för att göra det så roligt som möjligt för alla som rollspelar med dig. Ett exempel kan vara att du gör ett rån och väljer en bil som kanske är lite sämre och långsammare än den bästa du kunde hitta. Då blir det en rolig biljakt mellan polisen och rånarna och även om man inte kommer undan varje gång så har alla det roligt istället för att man bara kör iväg direkt i 500km/h.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja. En av de viktigaste reglerna enligt mig heter "powergaming". Det innebär att man inte ska göra saker som man inte skulle kunna göra irl. tillexempel om du krockar in i en vägg med din bil och inte rollspelar på skadorna. Och istället bara kör iväg. En annan viktig regel kallas för "copbait", den säger att du inte ska medvetet dra polisens uppmärksamhet genom att tillexempel köra svin snabbt förbi dem med mening. Det är väldigt jobbigt för polisen och förstör rollspelandet otroligt mycket.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rollspelat på unive i ungefär 3 år. Jag ser fram emot att skapa många nya spännande scenarion!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag tror att jag har fått med det viktigaste

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Tillbaka