Nekad Pellepung69 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Pellepung69

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Pelle

Vad är ditt discord namn? pellepung69_20309

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Gunnar Gunnarsson och han är 62 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Han är rolig med bra humor, snäll och ödmjuk. Men han kan vara arg och bestämd för han är inte rädd för att säga vad han tycker och tänker.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gunnar är en gubbe med en lite strulig bakgrund, men alltid varit en snäll och omtänksam person med lite aggretionsblem. Nu är han på större uppdrag i livet, i en ny stad, då han är en föredetta polis men gått i tidig pension. Han har lite tankar om att återuppta yrket som var hans dröm som barn. Hans framtids planer är att förmodligen återuppta sitt yrke och bli stans högst uppsatta polis. Han ser även fram emot att skaffa många nya kompisar osv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och en go och rolig gubbe som kommer att spela stor roll inom poliskåren och mycket annat.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? T.ex jag skapar ett scenario mot en annan person och då ska jag se till att inte bara jag kan vinna det scenariot utan att även motparten kan ta vinsten och jag är den som förlorar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag är ny till Unive och har aldrig brutit emot några regler och kommer inte att bryta några regler heller.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Random Death Match när man dödar någon utan anledning. Jag och andra medlemmar ska visa respekt mot varandra och ska undvika kränkande och nedvärderande kommentarer. Jag ska alltid visa staffs respekt och inte överrösta dom och jag ska alltid lyssna på vad dom säger för att dom har alltid rätt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tar rollspel seriöst och kommer att ägna min tid till att förbättra dom fel jag förhoppningsvis inte kommer att göra.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning:
Du har lämnat våran discord.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka