Antagen ZXA | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZXA

Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wilton

Vad heter du på discord? w2zx2

Vad är ditt Hex:ID steam:11000015a806296

Ange ditt födelsedatum 2 April 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är aktiv varannan vecka pågrund av skilda föreldrar. Men när jag väl är hemma vid datorn är det direkt efter skolan och hela helgerna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Ja jag har varit på unive ett tag men med en viss mellan rum spelade på unive för ett tag sen och är nu tillbaks och är otoligt aktiv och lojal spelare

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://ibb.co/vCxHb61y

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Vi servervakt har uppdraget att vara inne och rpa och se till at det sköts bra och få bort alla lallalre. servervakt har sina perms med kick och svban och kicks används för att varna indeviden som gör fel innan det blir värre. Om de ej sköter sig efter dom blivit kickade så blir det vban och att man kanske tar det längre genom kontakta en staff om det blir grövre regelbrott.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att kunna hjälpa servern med att se till att alla håller sig till regler i små senarion. Jag tycker ochså det kan va bra med fler servervakter då dom oftast inte finns på plats när man väl behöver dom. Jag jobbar på marja lisa ingame och det är en del lallare som kommer in så det vore super bra med mer folk som håller koll samt jag är med ett gäng och inom krim rpn är det än del regeler som ej följ vilket ni säkert vet. Och där har jag vart med om en massa regeler som bryts därför tycker jag att jag ska vara sv. Jag vill ochså kunna bidra till servern mer för att jag ej tycker medlem är tillräckligt för att kunna bidra så gott jag kan till servern. Jag vill se till att servern ska va på allra topp och vill då vara med och hålla koll så inga bryter mot regler osv. jag vill ochså göra mitt bästa för att servern ska vara toppnotch rp även om jag bara är sv så vill jag göra mitt bästa för att bidra med en bra rp nivå. Men kommer aldrig skicka någon inom senariot bara efter senariot är klart. Jag vill ochså kunna bidra till servern mer för att jag ej tycker medlem är tillräckligt för att kunna bidra så gott jag kan till servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan man se på från olika vinklar. en slags korruption är ju att man kickar någon i ett senario för att vinna det senariot. Jag var ochså med om att en sv tog grejer från en stash bil när själva ägaren av bilen crashade och tog allt ur den osen dvade bilen. Innan han kom in. det räknas la ochså som en slags korruption. och abuse är nästan samma sak att använda sin makt för att hota folk med bans/kicks för att visa att jag bestämmer vilket absolut ej är tillåtet. Vi server vakt och staffs ska hålla koll så att alla trivs på servern och att rpn ska vara topp notch.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka