Nekad zuuhy | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zuuhy

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/zuuhy/

Ditt Hex-ID: 11000010400dfa6

Vad är din discord tagg? zuuhy#9987

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag sköt med sniper på torget

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? använder sniper i torget

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade en dialog med en tjej och min vän, sen kom en kille som springer efter mig, jag ber honom att backa. Han backade inte och fortsatte att jaga mig. Då sköt jag, men det var inte i torget, utan utanför sjukhuset.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om sjukhuset anses vara ''torget'' då är det rätt till ban. Om det inte var det, så är det en felaktig ban. Dock är jag helt ny på servern och vet inte vart gränsen går på gröna områden.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. -

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat boxat han istället kanske, eller eventuellt springa därifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att utanför sjukhuset är också ett grönt område

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka