Accepterad tjohej01 | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tjohej01

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/-Burken-/

Ditt Hex-ID: steam:110000119a68016

Vad är din discord tagg? Burken51

Vem var det som bannade dig? Hedgehog

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-06-06 184322.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Just på grund över att jag inte var så diskret som man behöver vara.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min vän skulle göra ett rån där vi behövde gisslor då jag bestämmer mig att åka till torget och åka runt där för att få tag på gissla så snappt som möjligt. Jag tar en sedan så åker jag till torget garaget och ser 2 personer då jag tänker att jag kan ta dom då jag säger jag riktar hoppa in i bilen. Då dom springer bara, där efter så åker jag in till garaget i torget och dom hade sprungit ditt då jag hoppade ute och riktade vilket jag tycker var ett dumt beslut utav mig då det var flera folk där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. detta var en bra ban då jag vet vad jag gjorde fel och vad jag kan göra bättre till nästa gång och lärt mig utav det. Då staffen tog ansvaret att säga vad för fel jag gjorde och hur jag hade kunnat gjort det bättre

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer ej ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Istället hade jag kunnat åkt runt torget och inte mitt i torget. sedan försöka åka ditt där inte så mycket folk är för att hitta någon på ett mer diskret sätt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag efter som staffen förklarade på ett mycket bra sätt och nu vet jag hur jag ska göra till nästa gång

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aaaa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka