Ej Antagen ZUTKAZ | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

• Inget stöd

Resultat kan endast visas efter röstning.
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZUTKAZ

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
160
Reaction score
87
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Ditt discordnamn: zutkaz

Ange ditt födelsedatum 1 April 2010

Varför ska just du bli staff? Jag anser jag borde bli staff, då jag har mycket tidigare erfarenheter av staff arbete här på servern då jag varit MOD samt Helper förr, Förr gången jag var en del av staff teamet blev jag demoted pga inaktivitet detta kommer inte hända igen och det hände förra gången pga problem i privatlivet. Såklart kan man inte förutspå sådant men det bör inte hända igen.

Innan jag blev inaktiv gjorde jag mycket gediget arbete inom mina områden som var: Jobb/huvudansvarig polisen / Krim / SV / Event. Om jag blir staff planerar jag på att försöka bli en del av dessa områden igen och återigen göra det bästa jag kan för att servern ska bli bättre.

Kommer lägga mycket fokus på jobb området då det inte verkar funka super bra (alltså jobben)

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Kriminell & Polis RPn är horribel extremt mycket regelbrott som sker inom den delen av servern, sen har vi dom vanliga problemen som mycket icke medlemmar, folk som bara lallar samt extremt mycket människor som bryter mot så simpla regler som sunt förnuft och powergaming.

Samt mycket skev RP generellt.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska vara snabba i reports, alltid hjälpa spelare till bästa förmåga samt specca högaktiva ställen där det oftast brukar skjuta, lallas och hållas på, speccar vi dessa ställen kommer vi kunna ta regel brytare och banna dem samt se konstiga saker som sedan kan undersökas som t.e.x. fuskare och metare.

Den kriminella delen kan fixas med många och duktiga krim ansvariga som är snabba på bollen och speccar oroliga områden som grape seed, paleto och grovestreet.

Sedan när det gäller lall ska man alltid förklara i en lugn ton för spelaren vad dom gör fel och att det inte ska upprepas, men med folk som kommer in för att förstöra kan vi i staff teamet lite då och då titta spec listan hitta en icke medlem och gå till personen för att titta lite vad dem gör.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Du ska ha en grundläggande respekt nivå för alla, aldrig vara partisk mot vänner/ vara strängare på folk man inte gillar.
Man ska även alltid lyssna på båda sidor vid händelser och inte bara blint tro på en.

Alltid tänka på att folk kanske är nya och inte kan bättre.

Det är extremt viktigt att vara professionell hade staffs inte varit det hade servern fallerat.
Vi staffs representerar Unive så vi ska ju inte göra så folk får dåliga intryck för dom möte en otrevlig staff.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Kommer börja speccandet runt 17:00 då jag kommer hem ifrån skolan, då är det även högtryck på servern då många kommer hem.

Sedan kommer jag försöka specca tills 22:00.

Helger kommer jag kunna specca mer på.

Rpa är andrahands valet det är ingen prioritet det bör man inte göra om det är mer än hundra personer inne på serven, och även då ska man först kolla hur många reports som kommer in och kommer inga in på t.e.x. in på 10 min kan man rpa nån stund tills man märker att man behövs igen.

Hur länge har du spelat på Unive? 16 November 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, Jag har tidigare varit Helper/junior mod o MOD.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nej är redo att arbeta inom alla.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka