Nekad zuppe | Ban Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zuppe

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199038904791/

Ditt Hex-ID: steam:1100001404ab9d7

Vad är din discord tagg? zuppeayo

Vem var det som bannade dig? COL

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-15 155741.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? att jag hade en bild på capcut där en grabb skickade en bild där han hade esp och då trodde dom att det var min men fattar till 100procent att dom banna mig för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt support med tre staffs och dom ville pc checka mig. så jag delade min skärm och dom gick in i capcut och hittade alla mina klipps där jag sparar alla för jag kollar alltid på dom. och så var det en bild där det va en grabb som var i en dc som skickade en bild när han hade esp på. så jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tyckte att det var en felaktig och samtidigt en giltig för dom lätt mig inte snacka utan han valde banna mig direkt när han såg bilden som jag tycker är väldigt lågt av han som tog ärendet. men samtidigt så vet jag att om man har en sån bild i sin kamera rulle så antar man väll som staff att det är en av ens egen bild. men jag lovar att jag aldrig kommer göra detta igen. och fattar hans sida av det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad av vdm pågrund av att jag ej såg marken och jag såg ej personer och åkte in på sjukan. har blivit bannad för att inte fightas på en ring utan jag slogs vid ett garage.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat tagit bort den för jag vet själv att det är ett välidgt högt regelbrott. och jag ångrar mig verkligen att jag inte hade tagit bort bilden. ur min kamerarullen. detta kommer aldrig hända igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man aldrig ska ha bilder där nån har fusk på och aldrig spara bilder där folk har det. jag kommer bara ha roliga klipps på scenarion. som jag brukar göra. och jag ber om hemskt mycket om ursäkt att jag hade en sådan bild. kommer inte hända igen!!!.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka