Nekad zuppe | Ban Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

zuppe

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199038904791/

Ditt Hex-ID: steam:1100001404ab9d7

Vad är din discord tagg? zuppeayo

Vem var det som bannade dig? COL

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-15 155741.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gick in på unive med esp ungefär 2 gånger då jag var riktigt dumt av mig och detta ångrar jag som fan och jag fattar till 100% vrf COL banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag snurrade ett annat gäng med mina kompisar sen så blir jag intagen till ett support samtal ig. och dom ber mig komma support. jag hoppar support och dom ber mig screen shara. jag gör såklart det och går igenom min dator och dom hittar en bild där jag hade esp på. och detta ångrar jag enormt mycket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en giltig ban till 100 procent och detta kommer jag lära mig av i framtiden!.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad av vdm pågrund av att jag ej såg marken och jag såg ej personer och åkte in på sjukan. har blivit bannad för att inte fightas på en ring utan jag slogs vid ett garage.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat göra flera grejer annorlunda men så dum som jag va så valde jag att ha kvar det och jag tyckte själv första dagen jag hade det så tyckte jag att det var jätte äkligt att använda men jag valde ha kvar det som jag ångrar så enormt. jag hade kunnat tagit bort fusket och aldirg köra med det igen. och jag skulle ha kunnat tagit bort alla bilder som jag hade när jag satt med just esp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig så enormt mycket genom denna ban och detta har jag tänkt på nu under dom här dagarna jag har varit bannade i. och jag har sagt till mig själv att aldirg köra med fusk eller nått sånt igen och kommer alltid köra för allas bästa och inte kommer ha några jävla bilder eller fusk på min dator!!!.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka