Accepterad zunotvo | Medlem ansökning [Stoufzz]

• Trådskapare Trådskapare DRACKOOO
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

DRACKOOO

Gäst
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Vad är ditt discord namn? zunotv0

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bosse bergsson ålder på min karaktär är 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, pålitlig, ärlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min bakrund är att bosse bergsson har vart en snäll pålitlig man som älsskar att fiska bosses drömm var att vara en känd streamer att fiska massor med gäddor och anndra fiskar bosses dröm jobb är att var fiskare och vara en sjukvårdare som hjälper folk i stan, men en dag så kom det att bosses pappa dog och han var välidgt ledsen han grät och grät och började och sluta fiska bosses dröm hade inte kommit så bosse satsade på sjukvård och sedan så lyckades bosse

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög rpnivå där jag kan är väldigt prat glad och är jätte aktiv sjukvårdare jag har haft väldigt bra erffarenhetter där jag var chef i vation och ortenwave jag har alltid älskat Unive och jag kommer alltid och göra de, sedan så kan jag skapa massor med roliga scenarier jag gillar både och förlora och vinna för det handlar inte bara om att vinna

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela mott motpartens vinst betyder att sätta din karaktär i vinst de vill säga att du vill vinna inte förlora det menas med att du skall vara beredd att låta motpartnerna få sitt ögonblick så KORT FATTAT så det här är en lite kort fattat mening där man forstår lite mer att spela mot partnens vinst är att du att RP är samspel och ingen tävlin

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jo det har ja faktisk det var en gång när jag powergamade och jag tycker de va fel av mig darför att jag hade push to talk och sedan så korkade jag in en vägg sedan så glömde jag trycka på den knapen jag hade push to talk sen så a det blev som det blev men jag har lärt mig en stor läxa att aldrig göra om det igen

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man får inte göra ett VDM=vechial death match det innebär att man änvender en bil som ett vapen RDM=random death match döddar någon utan någon giltig anledning combat logga att man inte får ta spawn menu när en polis girpper dig flr någon anledning Metagaming det är när man tar OOC till INGAME det här är ett EX min kommpis ringer mig i dc och sedan säger komm till paleto jag ligger död sedan åker jag det gills som METAGAMING

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja jag vill bara berätta att jag är en respektfull spelare som älskar och sprida Kärlek och glädje till servern jag kommer och älskar och rpa i en sån server med många spelare som har en hög rp nivå
MVH Kevin B

Senast ändrat av en moderation:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka