widar
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? widar
Vad är ditt discord namn? widar0444
Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: bosse. Jonsson. 25år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll. trevlig. positiv
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mitt namn är bosse Jonsson jag föddes upp på en liten gård utanför unive city livet var lite hårdare för lille bosse och han fick inte alltid som han ville när han blev stor så fick han nya chanser och möjligheter för han flyttade in i unive city detta var ett stort kliv för bosse och han var lycklig han hade alltid haft ett intresse för bilar och motorer så bosse bestämde sig för att börja på mekonomen i staden detta gillade han väldigt mycket detta jobb. bosses Framtidplaner för staden är att bli en ännu bättre bilmekaniker och kanske bli chef och göra staden till en bättre plats utan bilar ståendes överallt på gatorna.
Vad kan du bidra med till serverns RP? För mig så betyder det att man inte hela tiden ska vinna i ett scenario tex om man har en mobil som man precis köpt men blir rånad och sen C loggar då spelar man inte för motpartens vinst, men om man istället då låter han råna dig och att man gör scenariot/rånet bra då r det mot partens vinst och det blir rolig för alla
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att agera för att motparten ska vinna.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har inte brutit mot några regler
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm rdm suntförnuft copbait
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej
Vad är ditt discord namn? widar0444
Vad är ditt födelsedatum? 4 Juli 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: bosse. Jonsson. 25år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll. trevlig. positiv
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Mitt namn är bosse Jonsson jag föddes upp på en liten gård utanför unive city livet var lite hårdare för lille bosse och han fick inte alltid som han ville när han blev stor så fick han nya chanser och möjligheter för han flyttade in i unive city detta var ett stort kliv för bosse och han var lycklig han hade alltid haft ett intresse för bilar och motorer så bosse bestämde sig för att börja på mekonomen i staden detta gillade han väldigt mycket detta jobb. bosses Framtidplaner för staden är att bli en ännu bättre bilmekaniker och kanske bli chef och göra staden till en bättre plats utan bilar ståendes överallt på gatorna.
Vad kan du bidra med till serverns RP? För mig så betyder det att man inte hela tiden ska vinna i ett scenario tex om man har en mobil som man precis köpt men blir rånad och sen C loggar då spelar man inte för motpartens vinst, men om man istället då låter han råna dig och att man gör scenariot/rånet bra då r det mot partens vinst och det blir rolig för alla
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att agera för att motparten ska vinna.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag har inte brutit mot några regler
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm rdm suntförnuft copbait
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej