Nekad Zundbom | Ansökan till Trainee [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zundbom

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Herman Sundbom

Vad heter du på discord? Zundbom#1489

Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2003

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Varje dag mellan 3- 00

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag vill bli trainee här på unive för att jag är en aktiv trevlig spelare som vill visa att vara trainee är ingen lek det är ett jobb/uppgift som ska uppföras på bästa set och sen hjälpa till i communityt och få borta alla som bryter mot reglerna hela tiden. Det som gjorde så att jag ville bli trainee va att försöka hjälpa till servern så mycket som möjligt och då kände jag att bli trainee är nog det bästa valet, sen så har jag också sett många personer bete sig dåligt och så har ju och sen på senaste tiden har jag att innan dom som hade support rollen var inaktiva och inte gjorde rätt jobb och det vill jag styra upp, för har hört att folk tänker att "support" är dåliga då dom sällan svarar på reports och då vill jag vara den personen som hjälper till och är aktiv och hjälper verkligen folk eftersom jag har både fritiden och kunskaperna att hjälpa folk med det flesta så skulle det väl passa bäst och använda dem på bästa sätt i den servern jag spelar på.

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Rpn overall att bidra med att skapa ett seriöst och tryggt rp för servern som gör att den kommer vara vid liv längre

Hur länge har du spelat på Unive? vet ej riktigt

Har du några tidigare erfarenheter? Mycket erfarenhet då jag har varit server ägare och staff på diverse 18+ serverar

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? mycket goda

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka