Accepterad Zuka | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Közzzz

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086046266/

Ditt Hex-ID: 1100001431a0c3a

Vad är din discord tagg? Zuka#5118

Vem var det som bannade dig? sigge

Hur lång tid var din ban? 10dgr

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? https://gyazo.com/6390cedd073598aa009355360bf6c836

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag råkade ligga ned när jag klippade i ett scenario då jag hade det bindat f7 på klipp samt kryp2

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blir jagad av en bil från LSA jag kör mot grovestreet och de börjar ramma in i mig flertal gånger, min bil dör och jag vill klippa vad som har hänt så då trycker jag f7 (klipp knappen) och då lägger jag mig ned men jag går hastigt upp igen och ser att de riktade innan men slutade sedan tar jag upp mitt vapen och riktar för att kidnappa dem, då ser jag att han krossar sin ruta och då avlåssar jag 2 skott (prickskytt) som då dödar de 2 männen. jag rör mig kastigt därifrån då jag nyss sköt och polisen skulle kunna komma när som.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår bannen men som sagt det var lite fel av mig då jag viste att den var bindad men jag fick hjälp av eddiebo efter scenariot då han visade mig klipp från andra prespektivet men vi kom till en lösning i slutändan. Jag har inte längre det bindat och kommer tänka över framöver

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. när jag var ickemedlem o var ny så blev jag bannad för t.ex OOC

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänkt på binden innan jag klippade/råkade ligga ned och det kommer inte hända framöver

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska se till så att mina binds inte överlappar sig då det kan påverka ett scenario

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka