Accepterad Zuka | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Közzzz

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086046266/

Ditt Hex-ID: 1100001431a0c3a

Vad är din discord tagg? Zuka#5118

Vem var det som bannade dig? roziii

Bild på banmeddelande: ,.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att från roziiis perspektiv utav noclip körde jag in i bilen framför mig och det såg 100% inte ut som dsync efter jag såg klippet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag snackar med mina vänner i bilen bredvid, de börjar köra lite sedan efterföljer jag och de stannar hastigt, från mitt perspektiv var det en mild dsync (att de va liten krock fast dsync om du förstår, kan inte förklara det med ord riktigt) sedan skrev jag "ds" i ooc chatten och rullade vidare, trodde inte man skulle RPa på dsync men nu har jag lärt mig det till framöver iallafall efter jag körde iväg så rörde jag mig mot grovestreet för att ta över ett gängområde sen trodde jag att mitt spel crasha men sen när jag försöker joina servern igen så vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de bror på hur man ser på det, jag förstår roziii till 100% då från hennes persektiv såg det inte alls som dsync, legit de såg inte som dsync fast från mitt perspektiv så vart de dsync men jag Rpade inte på skadorna som jag trodde utav tidigare erfarenheter att man inte skulle göra men nu vet jag det till framöver.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare för lite olika saker, när jag vart ny till servern var det mycket OOC ig och liknande jag kunde inte en ända fivem regel och körde bara för min vänner visade mig spelet men efter en liten stund så började jag lära mig RPn

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat RPa på skadorna oavsett om det var dsync eller inte

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig något jag kommer ta med mig genom hela RPn då de är en viktig del som kan förekomma ofta faktiskt, att RPa på dsync som jag tidigare inte faktiskt viste men man lär sig något nytt varje dag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yess jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka