Nekad Zuka | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Közzzz

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086046266/

Ditt Hex-ID: 1100001431a0c3a

Vad är din discord tagg? Zukaaa1

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: ScreenShot_2024-02-18_21_20_59.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag lallade i grovestreet med folk jag känner sent på natten

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag crashade och går ingame igen, mina kollegor är nere i grovestreet och jag springer ditt, jag ser att de är flera misstänkt kriminella, och min kollega riktar mot ett par, jag riktar inte då jag inte viste vad som hade hänt (bakomliggande scenario) men sen blir jag slagen av en person och jagar han lite, han är snabbare än mig pågrund av gorilla ped, jag tappar han men hittar han i grovestreet igen men griper inte han. sen kommer en annan bil fram och min kollega börjar rikta jag valde att rikta taser istället och taserade däcket på skoj (trodde inte de skulle gå sönder) men sen när de gick sönder så "lallade jag" med att säga "ha ha ditt du har punka" eller något liknande, sen ca 2-3 min senare blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker inte de va felaktig ban då JA jag lallade o JA jag gjorde fel men jag tänkte bara de sent inte många inne de var typ 50 pers inne o halva av de var i omgivningen av oss och så hade vi lite roligt, målet var absolut inte att dra ner på RPn som de kanske gjorde och jag ser nu i efterhand att de var fel av mig oavsett om de är sent eller om du känner personerna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för olika saker men de mesta var ett tag sen och jag var ganska ny till RPn viste inte direkt vad, fearRP VDM, RDM var men jag har läst reglerna och lärt mig av mina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta RPn seriöst och följt min kollegas ledning av att rikta mot dem eller sagt till min kollega vi måste få yttligare enheter istället för att skjuta taser och "lalla" som jag nu inser inte var rätt oavsett tid och plats. Men jag märker att felen jag gjort har jag lärt mig av och de kommer inte förekomma igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig ganska mycket av bannen, att inte lalla när man kan vara i en seriös situation då vi fortfarande var i grovestreet i piketkläder och kunde ha haft ett seriöst scenario men jag valde att istället kolla på klockan se att det var sent och lalla lite men jag tar fullt ansvar över de jag gjorde och vill inte att de ska hända igen, det är därför jag tänkt noga över bannen och kommer göra mitt bästa för att yttligare förbättra min egna RP nivå, och på sådant sätt försöka utveckla samt förbättra min omgivnings RP nivå.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka