Accepterad Zuka | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Közzzz

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199086046266/

Ditt Hex-ID: 1100001431A0C3A

Vad är din discord tagg? Zuka#5118

Vem var det som bannade dig? San

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: ScreenShot_2023-05-20_13_53_20.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att san valde att banna mig för att han hade problem med mig OOC samt ig och han gillade aldrig mig. Han använde en bortförklaring för att banna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vet inte exakt vad som hände då jag blev bannad ganska länge sen men det hände ungefär såhär: Jag hade tidigare gjort en planerad drivebye med mitt gäng (vi skulle göra förbi och skjuta sen dra snabbt) och det gick till lyckan, målet va inte att döda någon det var att visa dominans och att de inte ska ta över våra drogområden men efter det så såg San antagligen en möjlighet och valde att banna mig för inkompetent då vi har privat bråk och han inte gillar mig OOC samt IG och han väljer att banna mig för inkompetent när han lägger upp montage och liknande efter han blivit bannad (inte som att jag gör något sånt). San har tidigare bannat mig permanent utan anledning men de löste sig då jag tog kontakt med staffs.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker 100% det är felaktig ban då han tidigare har haft ett personligt aggression mot mig och inte gillat mig OOC samt IG och jag antar att han såg en möjlighet att banna mig under den tiden han va högt uppsatt staff. Jag säger inte att jag har 10/10 RP men att bli bannad för något helt felaktigt tycker jag är helt fel samt att jag inte ens ville göra en bannöverklagan tills att jag fick höra att San vart permanent avstängd då jag vet att den aldrig hade blivit godkänd av han...

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare när jag var ickemedlem och inte kunde reglerna direkt men jag har lärt mig de och nu om jag blir unbannad kommer jag att läsa om alla regler då de kan ha förändrats eller kommit nya.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försöka inte ha någon aggression mot san då inget hade hänt om vi inte hade bråkat tidigare men det är också mitt fel då jag var delaktig i bråkandet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att vara extremt försiktig inom RPn då något litet fel kan bli något extremt stort och kommer ta hänsyn till min RP i framtiden

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yepp

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka