Zueside | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zueside

Icke Medlem
Meddelanden
273
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad heter du på discord? Zueside#0327

Ange ditt födelsedatum 14 Juni 1996

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Spelar nästan 16 timmar per dag både dag som kväll/natt!

Berätta om dig själv 24 årig kille som spelar för de mesta, jobbar o har förhållande, trevlig snäll och ja vette fan

Vad skulle du göra om du blir staff? Ta hand om allas problem, skulle hjälpa alla så gott det går och göra det som är rätt för servern och våra spelare.

Hur länge har du spelat på Multistaden? 1 månad snart, 263 timmar än sålänge.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? För jag har pratat och dessa staffs är trevliga och alla verkar vara som ett bra gäng.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag skulle lyssna på folkets problem istället för att tex banna dom direkt, alla ska ha en chans att få förklara sig. Så pass aktiv som jag är så skulle jag vara överallt o ingenstans, hjälpa folk i "supporten" och sen ingame.

Har du några tidigare erfarenheter? Är servervakt men inga tidigare erfarenheter som Support.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Hyfsat goda kunskaper.

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag är väldigt invecklad i detta och skulle lära mig väldigt snabb.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Har inte spelat på någon annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Inte vad jag kommer på nu men tack för jag fick ansöka! :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka