Antagen fiskenforfan | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fiskenforfan

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Ditt discordnamn: fiskenforfan

Ange ditt födelsedatum 17 September 2009

Varför ska just du bli staff? jag tycker att jag ska bli staff eftersom att jag tror att denna roll skulle passa mig perfekt. jag är en väldigt snäll och rolig person som älskar att hjälpa andra folk vilket man gör som staff. ja tycker att folk som spelar på unive just nu ska tycka att det finns roliga, mogna och bra staffs på servern vilket jag ska försöka att göra allt för att jag ska bli det. jag är väldigt mogen och kan alla regler på servern eftersom att jag har spelat på servern i nästan exakt ett år nu. jag vill även göra unive till en trygg server vilket jag även vill hjälpa till med med min staff roll här på unive. jag vet hur man ska beter sig som staff i support och i reports ig vilket som känns väldigt bra för mig

Vad tycker du inte fungerar på Unive? just nu tycker jag att det är väldigt mycket fuskare, väldigt mycket power gaming och speciellt väldigt mycket ooc snack ig. men även allt inom krim rpen är ett problem tycker jag då folk bara skjuter för att dem tycker det är roligt och det tycker inte ´jag att folk ska få göra om det inte finns en bra anledning till detta, och det dem inte tänker på är ju att dem som inte rpar krim tycker nog inte detta är så roligt att folk bara åker runt och skjuter hela tiden och sen kanske till och med blir shoot on sightade.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? det gäller ju att alla pratar ihop sig och kommer med rättvisa beslut med det dem förtjänar till det starffet dem har gjort. för om jag misstänker att en spelare fuskar så kommer ju såklart prata med alla andra i staff teamet och se över detta extra noga så att alla kan vara med på ett bra beslut. för att detta ska kunna ske så gäller det att inte vara blygg i gruppen så det gäller att man verkligen säger allt som man bheöver hjälp med och inte bara tar allt själv som man igäntligen skulle behöva ha hjälp med

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? för att agera proffitionelt så gäller det att man inte ska tramsa under utredningar i support eller i report utan det gäller att man visar sin mognaste sida till spelarna så att dem verkligen fattar vad problemet är. så man ska ha en trevligt snäll röst, fast allt man säger ska vara bestämt man ska inte tillexempel skoja om något i alvarliga ären i support. sen måste man ju även kuna kola från andras perspektiv såklart, men det gäller ju att man alltid är lungn och inte stressad

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? jag tänker att jag kommer att i alla fall kunna köra 5 dagar i veckan i några timmar varje dag där under dem 5 dagarna sen kan det ju bli mer eller minder beroende på hur mitt privat liv ser ut just där och då. men ja kommer nog för det mästa att kunna göra staff arbete efter skolan fram till 18 kanske och sen på kvällen vid 20 tiden till ca 23 men sen på helgerna så kan det ju hända att man sitter ett lång pass en hel natt eller kanske en hel kväll eller något som förmodligen kommer att hända ett par gånger

Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat i nästan exakt 1 år nu

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej det har jag inte tyvär men jag har ju rpat på unive i ett helt år nu och har 1 795 timmar på spelet så jag har ju erfarenheter från när jag har suttit i support/reports och sett hur dem hanterar deras ärenden.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? event ansvarig

+rep mogen kille vilket verkar vara arbetsvillig, något vi behöver här på Unive. Och att han får bli en del av staff teamet tror jag är en mycket bra investering från Unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka