Nekad ztrumpan | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ztrumpan

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? killbyogge

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olle Dahl han är 27 år gammal och växte upp i Skellefteå, han flyttade till Stokholm där han utbildade sig till väktare. Och bodde i Stokholm tills han fyllde 27 år då han flyttade till Unive. Olle har pått i Unive i ca 3 veckor, så nu försöker Olle söka Securitas. Olle är en person som alltid följer reglerna, men han kan lätt bli påverkad av grupptryck. Detta har lätt till att Olle har känt att han har gjort dumma saker i sinna unga år. Olle har ett jättestort intresse för fotbollen, han började spela redan när han var 5 år. Han fortsatte tills han blev 17 år då han inte platsade längre. Han försöker alltid kolla på sitt lags matcher. Innan Olle flyttade till Unive så var han fotbolls tränare för TäbyFk flickor 2014.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social rp och roliga scenarion för båda parterna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela så båda parterna har en chans att vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Rdm det är att man dödar någon utan ett gilltigt scenario. Copbait: Att du försöker få polisens uppmärksamhet. Fear rp: Att man värnar om sitt liv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Nej jag tänker börja mitt rollspelande här på Unive.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag är hos min mamma varanann vecka, så de veckor jag är hos min pappa kommer jag ej kunna vara aktiv ig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka