Nekad liam2mine | Medlem ansökning [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

liam2mine

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? liam

Vad är ditt discord namn? liam_prime.

Vad är ditt födelsedatum? 8 April 1990

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: olle ollhsen 20år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? nyfiken,respektfull,rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Olle Ollhsen växte upp i en vanlig familj där hårt arbete och respekt var viktiga värderingar. Redan som ung lärde han sig att ingenting kommer gratis. Han började arbeta tidigt och testade flera olika jobb för att försörja sig, men kände alltid att han ville uppnå något större. När Olle flyttade till Unive såg han det som en chans att börja om från början och skapa ett bättre liv. Han kom till staden med små besparingar men stora drömmar. Genom att bygga kontakter, arbeta hårt och alltid hålla sitt ord vill han skapa ett gott rykte. Samtidigt vet han att Unive kan vara en tuff plats där man måste tänka smart och kunna hantera både motgångar och svåra beslut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös, mogen och rolig rollspel. Jag fokuserar på att skapa realistiska och intressanta scenarion där alla inblandade får en bra upplevelse, inte bara jag själv. Jag respekterar serverns regler och försöker alltid lösa situationer genom bra RP istället för att bara vinna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du inte alltid försöker vinna varje situation själv. I stället fokuserar du på att skapa ett roligt, realistiskt och utvecklande rollspel för alla som är med i scenariot.

Det kan till exempel innebära att du accepterar att bli rånad, gripen eller förlora en konflikt om det passar situationen, i stället för att göra allt för att undvika konsekvenser. Genom att ge motparten möjlighet att lyckas skapas mer trovärdiga och minnesvärda scenarion där båda sidor får bra RP.

Målet är inte att "vinna" utan att tillsammans skapa en bra berättelse och en positiv upplevelse för alla spelare.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag har gjort det en gång och jag har lärt mig att inte göra om det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRP, Innebär att man inte värnar om sitt liv. T.ex Någon riktar vapen mot dig och du börjar slå han. VDM, innebär att man kör på nån med ett fordon utan anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning: Du måste vänta 24H efter inskickad ansökan, Vänligen respektera detta!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka