Algot 🥰
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Advokatbyrån
Vad heter du IRL? Algot
Vad heter du på discord? ZtarzSkull£5346
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat i över 1 år och har totalt 312 timmar på spelet.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer motivera alla anställda att jobba hårt och att vara inne ofta genom att ha ¨Veckans anställd¨ och ¨Månadens anställd¨ och det tillkommer med en bonus som kan vara en summa pengar eller kanske ett fordon. Sen kommer jag också se till att all personal faktiskt kan någon om juridik kanske låter lite fånigt men det finns och har funnits många advokater som inte ens vet en ända lag.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit biträdande chef på advokatbyrån för cirka 6 månader sedan. Den dåvarande chefen kunde nästan ingenting om juridik och i mina ögon skulle han inte vara chef över huvudtaget, så då bestämde jag mig för att steppa upp och då började jag lägga ner nästan allt arbete som han egentligen skulle göra så man kan nästan säga att jag redan har varit chef på Advokatbyrån
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så mycket som jag kan.
Kommer vara ungefär 16:00 till 22:30 på vardagar
och på fredagar eller helger så kommer det vara 14:00 till 03:00 ungefär!
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!
Har du läst våra Regler? Ja!
Vad heter du IRL? Algot
Vad heter du på discord? ZtarzSkull£5346
Hur gammal är du? 14
Hur länge har du spelat på Unive? jag har spelat i över 1 år och har totalt 312 timmar på spelet.
Hur rollspelar du på servern? Laglig
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer motivera alla anställda att jobba hårt och att vara inne ofta genom att ha ¨Veckans anställd¨ och ¨Månadens anställd¨ och det tillkommer med en bonus som kan vara en summa pengar eller kanske ett fordon. Sen kommer jag också se till att all personal faktiskt kan någon om juridik kanske låter lite fånigt men det finns och har funnits många advokater som inte ens vet en ända lag.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit biträdande chef på advokatbyrån för cirka 6 månader sedan. Den dåvarande chefen kunde nästan ingenting om juridik och i mina ögon skulle han inte vara chef över huvudtaget, så då bestämde jag mig för att steppa upp och då började jag lägga ner nästan allt arbete som han egentligen skulle göra så man kan nästan säga att jag redan har varit chef på Advokatbyrån
Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så mycket som jag kan.
Kommer vara ungefär 16:00 till 22:30 på vardagar
och på fredagar eller helger så kommer det vara 14:00 till 03:00 ungefär!
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut!
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej!
Har du läst våra Regler? Ja!