Nekad Zparky | Ban överklagan [Musti]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Albino El-Batal

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/zparkyy/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Zparkyy

Vad är din discord tagg? Zparkyy#1599

Vem var det som bannade dig? Janne

Hur lång tid var din ban? 19 dagar 23 timmar 59 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc in game

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag sa ordet discord, men jag visste inte att man inte fick säga det tills nu. Så det är nog varför dom valde att banna mig, eftersom jag sa discord istället för komradio.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag joinade servern och tänkte bara gå runt och chilla lite, kanske köpa något. Så när jag joinade servern så valde jag att spawna vid torget, när jag gjorde det så var det ett flertal personer där så jag började att prata med dom. Och sen så frågade jag någon om deras discord och då så sa dom att dom inte visste vad det var, så då blev jag bannad eftersom jag insåg att discord inte är en sak på multistaden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej eftersom reglerna säger att man inte får säga discord eftersom det anses som ooc. Jag gjorde fel och borde att ha tänkt lite innan jag sa det, men jag ber så himla mycket om ursäkt och hoppas att jag kan få en ny chans.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Kommer ej ihåg ifall det var två eller tre, men den första gången var när jag råkade skriva /coger alltså kommandot man använder för att lyfta upp någon, vet inte ifall det är så längre men då så när jag råkade skriva /coger så råkade jag lyfta upp en staff som var i "vanish" och då så gav han mig en perm ban. Andra gången var när jag var väldigt ny så jag råkade powergamea genom att jag körde in i någon väldigt snabbt och sen så skulle jag gå ut och fråga ifall den personen var okej, men i sekunden som jag gjorde det så kom jag på att det var powergaming och då blev jag bannad. Har fått tillåtelse till cc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha sagt det utan tänkt lite och kanske inte pratat med dom. Och jag skulle ha använt ordet komradio istället för att det är så man säger. Men nu när jag har läst reglerna mycket noga och rad för rad så vet jag vad som är rätt och fel och hoppas att jag kan använda det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man ska tänka efter innan man säger något och inte bara säga det första som man tänker på. Och jag hoppas att jag kan få en andra chans som sagt. Förlåt :(

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka