Accepterad ZoZo AKA stefan | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ZoZo AKA stefan

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199437926055/

Ditt Hex-ID: steam:110000158134ea7

Vad är din discord tagg? zozodinlikalaafrikan

Vem var det som bannade dig? toris

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2025-02-05_232355210.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo för att i deras perspektiv så förstår jag hur det ser ut men mitt konto blev hackat alltså zozodinlokalaafrikan men jag skrev en ticket och sa att mitt konto blev hackat och att jag inte vill förlora min medlem och sånnt och att dom skulle ge mitt nya konto dom rollerna han kunde ha gett mig prisökning på det kontot med men ville bara inte förlora mina roller.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va inte inne för kollade film men det angår inte något ingame det handlar om fivem, det är ett missförstånd.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det va felaktig eftersom att jag inte va ute efter att undvika prisökning utan att inte förlora mina rller för hen som hackade mitt konto skulle säker lämnat eller skicka massa konstiga saker i general osv

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad 4 gånger dom flesta av dom va felaktiga för jag körde p berg med rs6 och lite mer. Men absolut inget terrordåd eller liknade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jo jag kenske kunde skrivit att dom skulle överföra prisökningen så dom inte trodde att jag bara ville undvika den på något sätt eller liknande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att alltid vara uppriktig med vad jag skriver så det inte blir ett missförstånd eller liknande på det sättet.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes 100%/ Men vill också tilläga att toris kenske kunde skrivit till mig om planen va att försöka undvika prisökningen eller om det verkligen är så att jag har blivit hackad, För spelar på servern hela tiden och har en väldigt bra social rp och allt annat så ville ju inte direkt bli permanen bannad utan ville även att dom skulle överföra prisökningen så allt va säkert. så skulle jag bara fått vänta ut den helt enkelt

Vi har diskuterat i PM och du har visat bevis på att du blivit hackad. Således är bannen felaktig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka