Accepterad fightex | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fightex

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198079349915/

Ditt Hex-ID: 11000010719149b

Vad är din discord tagg? fightex

Vem var det som bannade dig? anti till en början sedan lluddee

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-06 174158.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag hadde fusk på min dator som jag ej använde men kunde ej motbevisa derför blev jag det och fattar såklart vrf men allt borta nu

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. rulla runt i bilen lagga till sen så blev jag bannad från ingen stans av anti cheaat sedan något pc chek pogram ladda jag ner så såg dom jag hadde ett på datorn men dem såg ej jag hadde använt det och då sa jag att jag ej använt det och dooom får göra det dom kände vara räääätt att göra och då bannade dom

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det va den inte jag hadde fusk på min dator för köra mi ghetto rz och då fattar jag att det såg suspekt ut att ha ettfivem fusk på min dator derför va ni tvugna att banna mig men detta är allt borttaget nu och jag lärt mig att inte ha något på datorn och jag fattar att ni vill komma med ett betalnings erbjunadne men jag tyckeer det är lite fe just emot mig efteeersom ni kunde inte visa att jag använt det på servern och jag säger upriktigt och ärligt att jag ej har haft det på er server så jag har ej skadat er server på något sätt jag sspelar här för att ha kul och då är ju det de ssämsta man kan göra är att ha ett fusk inne på sseervern då kommer man ju bli bannad men viste inte att man inte ens fick ha det på datorn men somsagt jag står fortfarande för 400 kr för jag gjorde fel för jag hadde det på datorn men jag skada ej eran server eftersom det ej användes

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja det har jag kommer ej ihåg riktigt för de va länge sedan men jag var en grön sspelare och håll mig till reglerna när jag blev bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja nu i efterhand är det lätt att vara efterklok men det är att inte ens ha något sånant på datorn när man spelar på unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska inte ha det på datorn

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka